קושיקל
מוכן ב10 דק.
מנות8
ציון בריאות12
מטבחיםאסייתי
סוגי מאכליםתוספות
אירועים4 ביוליקיץ
מגזין

סלט תפוחים אסייתי

סלט תפוחים אסייתי
סלט תפוחים אסייתי דורש על 10 דקות מההתחלה ועד הסוף. מנה אחת מכילה 44 קלוריות, 1 גרם של חלבון ו0 גרם של שומן. ואינו מכיל גלוטן, ומתכון צמחוני מגיש 8 . זה עובד היטב כמו מנות ראשונות במחיר סביר מאוד עבור יום העצמאות. אם יש לכם רוטב סויה נתרן מופחת, תערובת סלט כרוב, זנגבילוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זה מובא לך על ידי Food.com. נסו המבורגר עוף אסייתי עם מיונז לימון חריף וסלט אסייתי כבוש, סלט כרוב אסייתי, ו סלט כרוב אסייתי (מתכונים דומים).

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

אסיה עובד ממש טוב עם Chenin Blanc, Gewurztraminer, ו ריזלינג. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. אתה יכול לנסות Quintan Essentia Chenin Blanc. מבקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ -35 דולר לבקבוק.
Quinta Essentia Chenin Blanc
Quinta Essentia Chenin Blanc
צבע צהוב עמוק מצביע על בשלות מלאה ומורכבות. ניחוחות של אגס אפוי, תפוח בשל, רמזים של הדרים טריים אגוזים קלויים נמצאים על האף מורכב שכבתי. החיך הוא מרקם עשיר חושף אננס, פירות טרופיים ותפוח טעים זהוב. הגימור משלים זמן רב חומציות מוצקה שנותנת את אורך היין ומיקוד.הצמד את היין הזה לצד דגים בגריל ופירות ים באופן כללי.