קושירגיל
מוכן ב25 דק.
מנות4
ציון בריאות0
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

סלמון אלסקה צלוי

סלמון אלסקה צלוי
אם 17 סנט למנה נופל בתקציב שלך, סלמון אלסקה ברביקיו יכול להיות נהדר ללא גלוטן ו pescatarian מתכון לנסות. והוא יספק כ 4 מנות. מנה אחת מכילה 79 קלוריות, 1 גר' של חלבון, ו 6 גרם שומן. אם יש לך סטייקים סלמון, פלפל, כדי 2 שיני שום, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זמן הכנת המתכון כ 25 דקות. ציון זה הוא רע מאוד (אבל עדיין ניתן לתקן). נסו מרק סלמון אלסקה, צ'ילי סלמון מלך אלסקה, ו מרינדה סלמון ענבר אלסקה (מתכונים דומים).

הוראות

1
בסיר קטן, לשלב את ששת המרכיבים הראשונים. מבשלים ומערבבים עד שהסוכר מומס.
מרכיבים שתצטרך
ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק
ציוד שתשתמש בו
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף
2
בינתיים, סלמון גריל, מכוסה, מעל חום בינוני חם במשך 5 דקות. הפעל סלמון; למרוח עם רוטב חמאה. גריל 7-9 דקות יותר, מפנה ושופכים מדי פעם, או עד פתיתי סלמון בקלות עם מזלג.
מרכיבים שתצטרך
6 צלעות או צלעות חזיר מעצם עצם (8 אונקיות כל אחת)6 צלעות או צלעות חזיר מעצם עצם (8 אונקיות כל אחת)
מיונז, ועוד, לפי הצורךמיונז, ועוד, לפי הצורך
6 עד 8 ביסקוויטים חמים, מפוצלים6 עד 8 ביסקוויטים חמים, מפוצלים
ציוד שתשתמש בו
ערמוני מים, משולביםערמוני מים, משולבים

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן

שרדונה, פינו נואר וסוביניון בלאן הם בחירה מצוינת לסלמון. כדי להחליט על לבן או אדום, אתה צריך לשקול תיבול ורטבים שלך. שרדונה הוא חבר נהדר של חמאה, מנות שמנת, בעוד סוביניון בלאן יכול להשלים עשב או מנות מרוכז הדרים. בעל גוף בהיר, אדום טאנין נמוך כגון פינו נואר הולך נהדר עם סלמון צלוי או בגריל. שרדונה Lapis לונה עם 4.7 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 13 דולר לבקבוק.
לאפיס לונה שרדונה
לאפיס לונה שרדונה
גרידה כתומה, אננס בשל, טוסט ווניל על האף. גוף מלא, טרי ותוסס, עם אפרסק לבן שופע וטעמי תפוחים בשלים המובילים לגימור מתובל בחמאה.