קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות50
מגזין

סלמון בגריל תפוזים ובורבון

סלמון בגריל תפוזים ובורבון
אם יש לכם בצל ירוק, רוטב סויה, עירית, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב הסוכר החום אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגות קילו סוכר חום עם זיגוג חמאה חום כקינוח. זה יהיה להיט בחג היום העצמאות שלך. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים ללקטוז, עם כפית ציון של 79% המנה הזאת די טובה. נסו סלמון בגריל תפוזים ובורבון, סלמון בגריל תפוזים ובורבון, ו פילה סלמון בגריל תפוזים ובורבון (מתכונים דומים).

הוראות

1
שלב את 8 המרכיבים הראשונים בשקית ניילון גדולה zip-top, ולהוסיף סלמון לשקית. חותם ומרינדה במקרר 1 1/2 שעות, הפיכת שקית מדי פעם.
מרכיבים שתצטרך
סלמוןסלמון
ציוד שתשתמש בו
שקיות Ziplocשקיות Ziploc
2
הכן גריל או broiler.
ציוד שתשתמש בו
לחמניות ארוחת ערב מדגנים מלאים, להגשהלחמניות ארוחת ערב מדגנים מלאים, להגשה
גרילגריל
3
הסר סלמון משקית, הזמנת מרינדה.
מרכיבים שתצטרך
מרינדהמרינדה
סלמוןסלמון
4
מניחים סלמון על מתלה גריל או מחבת broiler מצופה ספריי בישול. מבשלים 6 דקות בכל צד או עד פתיתי דגים בקלות כאשר נבדקים עם מזלג, מתבשלים לעתים קרובות עם מרינדה שמורות.
מרכיבים שתצטרך
תרסיס בישולתרסיס בישול
מרינדהמרינדה
סלמוןסלמון
דגיםדגים
ציוד שתשתמש בו
מחבת ברוילרמחבת ברוילר
גרילגריל

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן

סלמון בתפריט? נסה זיווג עם שרדונה, פינו נואר וסוביניון בלאן. כדי להחליט על לבן או אדום, אתה צריך לשקול תיבול ורטבים שלך. שרדונה הוא חבר נהדר של חמאה, מנות שמנת, בעוד סוביניון בלאן יכול להשלים עשב או מנות מרוכז הדרים. בעל גוף בהיר, אדום טאנין נמוך כגון פינו נואר הולך נהדר עם סלמון צלוי או בגריל. שרדונה חנה עם 4.4 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 20 דולר לבקבוק.
חנה שרדונה
חנה שרדונה
עם צבע של דבש מבריק קש זהוב, יין זה מביא ניחוחות של אפרסק בגריל, פאי אגס, עם קרמל,נבל, אננס. על החיך, פרוסת תפוח טרי עם קרום עוגה, קרמל, עוגת אגס, אפרסק בגריל, טוסט ובננה.