קושירגיל
מוכן ב36 דק.
מנות1
ציון בריאות89
מגזין

סלסה אנצ'ו צ' ילה

סלסה אנצ'ו צ' ילה
המתכון אנצ'ו סלסה צ' ילה יכול לספק הכמיהה המקסיקנית שלך בערך 36 דקות. והוא יספק כ 1 מנות. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 17 גרם חלבון 35 גרם של שומן, וסך הכל 735 קלוריות. המתכון הזה מכסה %51 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן, וכל 30 דיאט. זה עובד טוב כמו מתאבן יקר. אם יש לכם פלפלים אנצ'ו צ' ילה, אורגנו מקסיקני, tomatillos, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. מתכונים דומים: סלסה אנצ'ו צ' ילה, מתכון סלסה אנצ'ו צ' ילה, ו Rellenos צ'ילי Ranch עם סלסה Ancho צ' ילה.

יין מומלץ: קאווה, Grenache, שיראז

קאווה, גרנאש ושיראז הם הבחירה הכי טובה שלי לצ ' ילי. אלה אדומים עסיסיים אין יותר מדי טאנין (חשוב עבור מאכלים חריפים), אבל יין מבעבע כמו קאווה יכול לאלף את החום אפילו טוב יותר. סאנגרה דה טורו קאווה עם דירוג של 4.6 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 16 דולר לבקבוק.
Sangre de Toro Cava
Sangre de Toro Cava
צהוב חיוור עם perlage בסדר מתמשך. אינטנסיבי. ניחוחות פירות פרחוניים ורעננים בהרמוניה מושלמת עם הערות פרי הדר ואניסיד. בועות שמנת, חושניות ורעננות.מקסים כמו אפריטיף או יחד עם דגים ופירות ים.