קושירגיל
מוכן ב25 דק.
מנות6
ציון בריאות15
מגזין

סלסה לעמוד החווה

סלסה לעמוד החווה
תמיד כיף שיש עוד מתכון של מקסיקניים, אז תנו הזדמנות ל חוות עומד Salsan. מנה אחת מכילה 188 קלוריות, 3 גר' של חלבון, ו 14 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %10 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. זה עובד טוב כמו מתאבן. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 25 דקות. אם יש לך בצל, שמן זית, מיץ לימון, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן ותפריט טבעוני. נסו חוות דוכן סלסה תירס, סלט תפוחי אדמה חקלאי, ו עגבניות חווה כבושות עם חלפיניו (מתכונים דומים).

הוראות

1
מערבבים את כל החומרים בקערת ערבוב גדולה, משליכים למעיל.
ציוד שתשתמש בו
מיונז, לכריכהמיונז, לכריכה
2
שים את הסלסה במיכל פלסטיק sealable ולקחת לפיקניק, אם תרצה בכך.
מרכיבים שתצטרך
סכין חיתוך (להשתמש עם מבוגר)סכין חיתוך (להשתמש עם מבוגר)

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

מקסיקני בתפריט? נסה זיווג עם פינו נואר, ריזלינג ורוזה נוצץ. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. אתה יכול לנסות Teutonic Gamay פינו נואר תערובת 1787 לספירה. מבקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.6 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ -30 דולר לבקבוק.
תערובת פינו נואר טבטונית Gamay Pinot 1787 לספירה
תערובת פינו נואר טבטונית Gamay Pinot 1787 לספירה
זה "1787" פינו נואר/תערובת Gamay הוא חלק הדלפק לתערובת " 459 " שלנו. ההבדל היחיד בין שני היינות (שניהם עשויים מאותו פרי מדויק) הוא כלי המשמש לייצור אותם. ה" 1787 " הותסס והתבגר בחביות עץ אלון נייטרליות. ההבדל בטעם וריח הוא מדהים ואתה רק צריך לטעום אותם זה לצד זה כדי לראות בעצמך. בשנת 1787, צו הורה להסיר את כל זני הענבים האדומים בעמק מוסל ולהחליף אותם בגפנים ריזלינג. עם הזמן, חוק זה התפוגג זנים אדומים לאט יש נטוע שוב באזור.