קושיבינוני
מוכן ב25 דק.
מנות4
ציון בריאות39
מגזין

סמוקי בירה בורגר עם רוטב חרדל שמנת

סמוקי בירה בורגר עם רוטב חרדל שמנת
אם יש לך בשר טחון, כמון טחון, חסה עלי, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב הבצל אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,Cupcakes תירס ממתקים כקינוח. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור יום האב. מתכון זה אופייני למטבח האמריקאי. זמן הכנת המתכון כ 25 דקות. נסו המבורגרים סלמון מעושן עם חרדל מגורען, צ'יפוטלה של מר סמוקי-רוטב חריף חרדל, ו Yum-O מבושל בקר ברוטב חרדל מעושן (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים גריל מעל חום בינוני גבוה.
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
2
מניחים את הבשר בקערה ומוסיפים את הגבינה. מקלפים את הבצל ומחציתם, אם משתמשים בבצל בינוני. מגררים על 3 עד 4 כפות של בצל ישירות על הבשר לתוך הקערה. דק קוצצים את הבצל שנותר ושמור לציפוי.
מרכיבים שתצטרך
גבינהגבינה
בצלבצל
בשרבשר
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
3
מוסיפים תבלינים לבשר: פפריקה, כמון וכ -1 כף של תיבול גריל ו/או קצת מלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
תיבול גרילתיבול גריל
מלח ופלפלמלח ופלפל
פפריקהפפריקה
תבליניםתבלינים
כמוןכמון
בשרבשר
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
4
מוסיפים שום, פטרוזיליה ו ווסטרשייר ובירה ולאחר מכן יוצרים 4 קציצות גדולות מה שהופך אותם קצת רזה יותר במרכז מאשר בקצוות. המבורגרים שמנמנים כשאתה מבשל אותם כך שזה ימנע בליטת המבורגר.
מרכיבים שתצטרך
רוטב ווסטרשייררוטב ווסטרשייר
פטרוזיליהפטרוזיליה
שוםשום
בירהבירה
5
טפטוף קצת שמן זית על ההמבורגרים ואז גריל על 4 דקות בכל צד עבור מדיום רייר, 5 דקות בכל צד עבור בינוני ו 6 עד 7 דקות בכל צד עבור כל עבודה טובה.
מרכיבים שתצטרך
שמן זיתשמן זית
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
6
מערבבים חרדל ושמנת חמוצה עם שמיר.
מרכיבים שתצטרך
שמנת חמוצהשמנת חמוצה
חרדלחרדל
שמירשמיר
7
מגישים קציצות על תחתיות לחמניה ומעל עם חסה, חמוצים, בצל חי קצוץ. למרוח צמרות לחמניה עם רוטב ולהגיש.
מרכיבים שתצטרך
חסהחסה
חמוציםחמוצים
בצלבצל
רוטברוטב
גלולגלול

מרכיבים

340אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)1/2 בירה1/2 בירה4ריבס, קצוץ טרי או קפואפרוס לחם מתוק וחמאת חמוצים, לציפויפרוס לחם מתוק וחמאת חמוצים, לציפוי4ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח גס ופלפל שחור טחון טרימלח גס ופלפל שחור טחון טרי4לחמניות קייזר crusty, לפצל קלוי קלותלחמניות קייזר crusty, לפצל קלוי קלות2(חוֹרֶף)שמיר טרי קצוץ או 1 כפית שמיר מיובששמיר טרי קצוץ או 1 כפית שמיר מיובש1קומץפטרוזיליה קצוצה וטריה קצוצה דקפטרוזיליה קצוצה וטריה קצוצה דק2ציפורןשום, מגורד או קצוץ דקשום, מגורד או קצוץ דק151אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)גבינת גאודה מעושנת, חתוכה לקוביות 1/4 עד 1/2 אינץגבינת גאודה מעושנת, חתוכה לקוביות 1/4 עד 1/2 אינץ4ריבס, קצוץ טרי או קפואתיבול גריל (מומלץ: סטייק מונטריאול תיבול)תיבול גריל (מומלץ: סטייק מונטריאול תיבול)11 קילו קישואים,כמון טחון, 1/3 דקל מלאכמון טחון, 1/3 דקל מלא907אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)רזה הקרקע sirloinרזה הקרקע sirloin4ריבס, קצוץ טרי או קפואשמן זית כתית מעולה, לטפטוףשמן זית כתית מעולה, לטפטוף1( חצילים)בצל או 1/2 בצל גדולבצל או 1/2 בצל גדול1השארחסה ירוקה או אדומה, לציפויחסה ירוקה או אדומה, לציפוי596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוקצ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוק1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחרדל חום חריףחרדל חום חריף2(יכול להיות או להרחיק)פפריקה מתוקה מעושנת, 2/3 דקל מלאפפריקה מתוקה מעושנת, 2/3 דקל מלא1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)רוטב ווסטרשייררוטב ווסטרשייר