קושימומחה
מוכן ב31 דק.
מנות48
ציון בריאות0
סוגי מאכליםקינוח
אירועיםחג המולד
מגזין

עוגיות שוקולד צ'יפס כפולות עם מנטה

עוגיות שוקולד צ'יפס כפולות עם מנטה
עוגיות שוקולד צ'יפס כפולות עם מנטה עשויות להיות רק הקינוח שאתה מחפש. מנה אחת של צלחת זו מכילה סביב 2 גרם חלבון, 8 גרם שומן, ובסך הכל 155 קלוריות. המתכון הזה מכסה %3 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה משמש 48. 25 אנשים שמחו שניסו את המתכון הזה. אם יש לכם מלח, שוקולד צ'יפס חצי מתוק, ביצים ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. זה הביא לך על ידי כולםמתכונים. זה יהיה להיט שלך חג המולד אירוע. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 31 דקות. עם כפית ציון 14%, המנה הזו די גרועה. אם אהבתם את המתכון הזה, תסתכל על המתכונים הדומים האלה: עוגיות שוקולד צ'יפס מנטה כפולות, עוגיות מערבולת צ'יפס מנטה שוקולד כפול, ו עוגיות מנטה שוקולד כפול.

הוראות

1
מחממים תנור ל 375 מעלות צלזיוס (190 מעלות צלזיוס).
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
בקערה קטנה מערבבים יחד קמח, סודה לשתייה ומלח. בקערה גדולה מערבבים יחד את החמאה, הסוכר הלבן והסוכר החום עד לקבלת קרם וחלק. מערבבים פנימה וניל; ואז מערבבים פנימה ביצים אחת אחת, תוך ערבוב עד שהתערובת שמנת ומשולבת היטב. מערבבים בהדרגה את הקמח, 1/2 כוס בכל פעם, מערבבים היטב בין כל תוספת. מערבבים פנימה את הצ 'יפס החצי מתוק, ואז את הצ' יפס המריר.
מרכיבים שתצטרך
סודה לשתייהסודה לשתייה
סוכר חוםסוכר חום
סוכר מגורעןסוכר מגורען
ונילוניל
חמאהחמאה
צ ' יפסצ ' יפס
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
ביצהביצה
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
3
מערבבים פנימה את ממתק המנטה תוך ערבוב עד לפיזור אחיד. זרוק בכפיות על ניירות אפייה לא משומנים.
מרכיבים שתצטרך
סוכריות מנטהסוכריות מנטה
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
4
אופים בתנור שחומם מראש למשך 9 עד 11 דקות, או עד להזהבה.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
5
מוציאים מהתנור; אפשר לעוגיות להתקרר לרגע על הסדינים לפני שמוציאים אותן למתלים להתקרר לחלוטין.
מרכיבים שתצטרך
עוגיותעוגיות
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור

יין מומלץ: קרם שרי, מדיירה, פרוסקו., יציאה, Moscato Dasti

קרם שרי, מדיירה ופרוסקו הם בחירה מצוינת לעוגיות שוקולד צ ' יפס. כלל זיווג יין נפוץ הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים משתלבים היטב עם מוסקטו ד ' אסטי, קינוחים אגוזים עם שרי שמנת וקינוחי קרמל או שוקולד משתלבים היטב עם פורט. נ. ב. ג ' ונסון ן קרם שרי עם 5 מתוך 5 דירוג כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 19 דולר לבקבוק.
נ. ב. ג ' ונסון אסטייט קרם שרי
נ. ב. ג ' ונסון אסטייט קרם שרי
ארומטי מאוד עם תווים של אגוזי לוז, וניל ונגיעה של אלון ואחריו צימוקים מתוקים ונגיעה של שמרים. גימור נקי לאורך זמן. טוב עכשיו אבל יגמול לאלה שיאפשרו לו להזדקן". משקה טרום-פרנדיאלי מועדף. קחו את זה עם אגוזים לפני ארוחת הערב כאפריטיף, או אחרי ארוחת הערב עם קינוח, במיוחד שוקולדים וקינוחים על בסיס פירות. גם נפלא אחר הצהריים הקרים, מוגש עם ביסקוטי כדי לטבול ב "סגנון איטלקי". "