קושימומחה
מוכן ב1 ש, 6 דק.
מנות12
ציון בריאות2
סוגי מאכליםתוספות
אירועיםחתונה
מגזין

עוגת חתונה איטלקית

עוגת חתונה איטלקית
עוגת חתונה איטלקית עשויה להיות רק הקינוח שאתה מחפש. מתכון זה מכין 12 מנות עם 706 קלוריות, 5 גרם חלבון, ו 36 גרם שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה 9% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. 4 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 1 שעה ו 6 דקות. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור חתונה. אם יש לכם אגוזי פקאן, ציפוי גבינת שמנת, חלבוני ביצה ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. מתכון זה אופייני למטבח הים תיכוני. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 27%. הציון הזה לא כל כך מצוין. נסו עוגת חתונה ונילן קרם חמאה איטלקי, מרק חתונה איטלקי, ו מרק חתונה איטלקי השני (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים תנור ל 350 מעלות צלזיוס.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
מצפים קלות מחבתות עוגה 2 (8 אינץ') בתרסיס בישול; מניחים בצד. בקערה גדולה שלבו תערובת עוגות, חמאה, חלב חמאה, חלבוני ביצה ותמציות. מקציפים במיקסר חשמלי במהירות נמוכה למשך 30 שניות, מגרדים את דפנות הקערה לפי הצורך. מקציפים במהירות בינונית במשך 2 דקות. מקפלים פנימה אננס כתוש, קוקוס ו -1 כוס פקאן. מחלקים את הבלילה ל -2 מחבתות עוגה מוכנות.
מרכיבים שתצטרך
אננס כתושאננס כתוש
תרסיס בישולתרסיס בישול
חלב-חמאהחלב-חמאה
חלבוניםחלבונים
תערובת עוגהתערובת עוגה
קוקוסקוקוס
חמאהחמאה
פקאניםפקאנים
ציוד שתשתמש בו
מערבל ידמערבל יד
קערהקערה
3
אופים בתנור שחומם מראש למשך 31 עד 36 דקות או עד שהבוחן שהוכנס באמצע יוצא נקי. מצננים בתבניות למשך 10 דקות ואז הופכים למתלים להתקררות מוחלטת.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
4
בקערה קטנה, מערבבים יחד הנותרים 1 כוס פקאן ציפוי. בעזרת סכין משוננת חותכים את שתי העוגות בצורה אופקית ליצירת 4 שכבות. כפור את החלק העליון של כל שכבה עם 1/2 כוס ציפוי וערום על גבי השכבה הבאה. השתמש בציפוי שנותר כדי להקפיא את כל החלק החיצוני של העוגה. פורסים ומגישים.
מרכיבים שתצטרך
ציפויציפוי
פקאניםפקאנים
ציוד שתשתמש בו
סכין משונןסכין משונן
קערהקערה