קושיקשה
מוכן ב1 ש, 5 דק.
מנות8
ציון בריאות3
דיאטותללא לקטוז
סוגי מאכליםתוספות
אירועיםחג ההודיה
מגזין

עוגת שוקולד פקאן אני

עוגת שוקולד פקאן אני
מתכון עוגת שוקולד פקאן אני יכול לספק השתוקקות הדרומית שלך בסביבה 1 שעה ו 5 דקות. יש קינוח זה 672 קלוריות, 7 גר' של חלבון, ו 38 גרם של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %11 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 8 מנות. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור חג ההודיה. גשו לסופר וקנו חצאי פקאן, מלח, מרגרינה ועוד מספר מצרכים לעשות היום. . זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים ללקטוז, דיאט. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון spoonacular רע למדי של 28%. מתכונים דומים: עוגת גבינה עם שוקולד פקאן, עוגת פודינג שוקולד, ו עוגת שוקולד צ'יפס.

הוראות

1
מחממים תנור ל 375 מעלות F (190 מעלות C).
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
מקציפים ביצים, סוכר, מלח, מרגרינה וסירופ עם מקצף ידיים. מערבבים בפקאנים ושוקולד צ ' יפס.
מרכיבים שתצטרך
שוקולד צ ' יפסשוקולד צ ' יפס
מרגרינהמרגרינה
פקאניםפקאנים
סוכרסוכר
סירופסירופ
ביצהביצה
מלחמלח
3
יוצקים תערובת לתוך קליפת עוגה.
מרכיבים שתצטרך
קרום עוגהקרום עוגה
4
אופים עד סט, 40 עד 50 דקות. מגניב.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור

ציוד

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

דרום עובד ממש טוב עם ריזלינג, יין מבעבע, ו Zinfandel. באופן כללי, יש כמה כללים שיעזרו לך לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן נוצץ יעבוד עם מזונות מטוגנים רבים, בעוד זינפנדל הוא נהדר עם מזון צלוי. יין אחד אתה יכול לנסות הוא Schloss Vollrads ריזלינג Spatlese. יש לו 4 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 29 דולר.
Schloss Vollrads Riesling Spatlese
Schloss Vollrads Riesling Spatlese
קלאסי Spatlese מתוק טבעי עם חומציות נחמדה וסוכר שיורית אלגנטי, טבעי. קציר סלקטיבי, עיבוד עדין של חובה, הבהרה שיטתית, תסיסה איטית וגימור זהיר הם היסודות עבור Riesling' מטחים מסורתיים זה.יין זה משתלב באופן מושלם עם המטבח האסייתי בשל ההרמוניה של מתיקות וחומציות. כמו כן שילובי טעם מעניינים ניתן להשיג באמצעות זיווג של גבינה כחולה ורידים או קינוח פירות.