קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות13
מגזין

עוף האיים הקאריביים

עוף האיים הקאריביים
המתכון Caribbean Jerk Chicken יכול לספק הכמיהה שלך במרכז אמריקה בערך 45 דקות. והוא מתאים להגשה ל 4 מנות סועדים.. במנה עיקרית זו יש 456 קלוריות, 30 גרם חלבון ו 28 גרם של שומן למנה. אם יש לך בצל, פלפל קאיין, allspice הקרקע, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב מיץ התפוזים אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,שרברט שזיפים עם מיץ תפוזים ויין שזיפים כקינוח. המתכון הזה מתאים לרגישים לגלוטן וחלב. מתכונים דומים: עוף האיים הקאריביים, עוף האיים הקאריביים, ו עוף האיים הקאריביים.

מרכיבים

1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)דיאט קרם סודהדיאט קרם סודה2(יכול להיות או להרחיק)1 ג'לפנו טרי שלם1 ג'לפנו טרי שלם8ירכיים עוף או עוף מקלות תיפוףירכיים עוף או עוף מקלות תיפוף1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)טימין מיובשטימין מיובש2(חוֹרֶף)גבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסהגבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסה3בצל ירוק, קצוץ דקבצל ירוק, קצוץ דק1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)allspice הקרקעallspice הקרקע1(יכול להיות או להרחיק)קינמון טחוןקינמון טחון1(יכול להיות או להרחיק)אגוז מוסקט טחוןאגוז מוסקט טחון2(יכול להיות או להרחיק)פסטה קליפת תינוק, מבושלת אל דנטהפסטה קליפת תינוק, מבושלת אל דנטה2(יכול להיות או להרחיק)מרווה קרקעמרווה קרקע1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)מיץ ליים (כסיד אחד)מיץ ליים (כסיד אחד)596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1/2 כוס פרי 100% אוכמניות למריחה1/2 כוס פרי 100% אוכמניות למריחה1(חוֹרֶף)1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק6 לחמניות שומשום, מפוצלות6 לחמניות שומשום, מפוצלות4ריבס, קצוץ טרי או קפואבצל לבן, קצוץבצל לבן, קצוץ1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחומץ לבןחומץ לבן

יין מומלץ: Gewurztraminer, פינו גריס, ריזלינג

הקאריביים עובדים ממש טוב עם Gewurztraminer, פינו גרי, ריזלינג. אתה רוצה לבחור עבור יינות עם קצת מתיקות בעת התמודדות עם מאכלים קריביים חריפים. מגישים יינות אלה מקורר כך שהם אפילו יותר מרעננים. יין אחד אתה יכול לנסות הוא Alsace Willm קובי אמיל Willm Gewurztraminer. יש לו 4.7 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 23 דולר.
Alsace Willm Cuvee Emile Willm Gewurztraminer
Alsace Willm Cuvee Emile Willm Gewurztraminer
קש בצבע עם אף ארומטי הן פירות קדימה (ליצ ' י) ופרחים (רוז או סגול). בפה ההתקפה גמישה עם הערות של מנגו. יין חזק, שמן וחזק. הגימור הוא חלק ומשיי עם הערות של ורדים ותבלינים ואת ראש של wallflowers.