קושיקשה
מוכן ב55 דק.
מנות4
ציון בריאות9
מגזין

עוף קארי ברנדי עם ענבים

עוף קארי ברנדי עם ענבים
גשו לסופר וקנו ענבים, שאלות, חרדל דיז'ון ועוד מספר מצרכים לעשות היום. כדי להשתמש בברנדי אתה יכול לעקוב אחר מנה עיקרית זו עם קוניאק פודינג חמאה כקינוח. , שהוא מוצק. נסו מזון מהיר: סלט טונה קארי עם ענבים, טלה מזוגג דבש-קארי עם ענבים קלויים וחמוציות, ו עוף אנדרה קארי-kodi kura עם רוטב (קארי עוף פשוט ) (מתכונים דומים).

הוראות

1
במחבת גדולה, חום 2 כפות שמן על חום בינוני גבוה. עוף העונה עם מלח ופלפל לצרוב משני הצדדים עד הזהב.
מרכיבים שתצטרך
2
הסר מהמחבת. באותו מחבת, להוסיף את הנותרים 1 כף שמן, במידת הצורך, ואת שאלוט סאוט, שום וקארי. Deglaze עם ברנדי, גירוד חתיכות חומות מהחלק התחתון של המחבת.
מרכיבים שתצטרך
3
מוסיפים עוף בחזרה למחבת ומערבבים שמנת כבדה. כיסוי ולהביא לרתיחה במשך 15 דקות.
מרכיבים שתצטרך
4
מוסיפים את הענבים והאטריות, חוזרים לרתיחה, מכסים ומבשלים במשך 15 עד 20 דקות או עד שמיצי העוף מתפזרים כשמחטטים בהם במזלג. מערבבים חרדל ושמיר. מתבלים, לפי הטעם, עם מלח ופלפל ומגישים מיד.
מרכיבים שתצטרך

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

אסיה עובד ממש טוב עם Chenin Blanc, Gewurztraminer, ו ריזלינג. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. הלנגטווינים פרינס ויניארד צ ' נין בלאן עם 4.4 מתוך 5 דירוג כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 21 דולר לבקבוק.
לנגטווין פרינס ויניארד שנין בלאן
לנגטווין פרינס ויניארד שנין בלאן
על ידי שימור הניחוחות והטעמים שנמסרו מהווינגרפ, לנגטווין צ ' נין בלאן הוא ביטוי תוסס של הזנים. פריך סבתא סמית ' אפל הערות להתמזג עם רמז של אגס טארט כדי ליצור יין בהיר ומרענן כי הוא קל ליהנות בכוחות עצמו.