קושימומחה
מוכן ב1 ש
מנות5
ציון בריאות29
מגזין

פארו עם ארטישוק וסלט עשבי תיבול

פארו עם ארטישוק וסלט עשבי תיבול
זמן ההכנה הכולל ייקח כ 1 שעה. מתכון זה של מזון ויין דורש מלח ופלפל, גבינת גראנה פאדנו, יין ומרק עוף. כדי להשתמש ב היין הלבן היבש אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,יוגורט קפוא יין לבן כקינוח. וזה טוב. אם אהבתם את המתכון הזה, אנו ממליצים לנסות גם : פארו עם ארטישוק וסלט עשבי תיבול, סלט פארו עם עגבניות מיובשות וארטישוקים, ו סלט פארו עם ארטישוק במרינדה, גרגיר נחלים ופטה.

הוראות

1
בסיר גדול, להמיס 2 כפות של החמאה.
מרכיבים שתצטרך
2
מוסיפים את הגזר, שורש סלרי, בצל, סלרי קצוץ עלה דפנה ומבשלים על אש מתונה, ערבוב מדי פעם, עד הירקות משחימים קלות, על 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
3
מוסיף את פארו ומבשל, ערבוב, במשך 2 דקות.
מרכיבים שתצטרך
4
מוסיפים את היין ומבשלים, ערבוב מדי פעם, עד נספג לחלוטין, על 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
5
מוסיפים חצי מרק לבשל, ערבוב מדי פעם, עד נספג לחלוטין, על 12 דקות. מתבלים במלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
6
מוסיפים את המרק הנותרים ומבשלים, ערבוב מדי פעם, עד נספג לחלוטין, על 12 דקות יותר. זרוק את עלה המפרץ. מערבבים את הגבינה המגוררת יחד עם הארטישוקים ואת 2 כפות הנותרים של חמאה עד שמנת. כף לתוך קערות.
מרכיבים שתצטרך
7
בקערה בינונית, לזרוק את סלרי פרוס ועלי סלרי עם פטרוזיליה, עירית טרגון.
מרכיבים שתצטרך
8
מוסיפים את החומץ והשמן, מתבלים במלח ופלפל וזורקים. תלוש את הסלט מעל פארו, מקשטים עם שבבי גבינה ומגישים.
מרכיבים שתצטרך

מרכיבים

1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאונקיות ארטישוק לתינוקות מושרה, מנוקזות ומחולקות בחציאונקיות ארטישוק לתינוקות מושרה, מנוקזות ומחולקות בחצי1שקית 16 אונקיות ירקות מעורבים טריים/קפואים (גזר/תירס/שעועית ירוקה/אפונה)שקית 16 אונקיות ירקות מעורבים טריים/קפואים (גזר/תירס/שעועית ירוקה/אפונה)1גזר, קצוץ דקגזר, קצוץ דק1קטןשורש סלרי, קלופים דק לקוביותשורש סלרי, קלופים דק לקוביות596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעירית חתוכהעירית חתוכה2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקיין לבן יבשיין לבן יבש397אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)כוסות פארוכוסות פארו1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעלי פטרוזיליה שטוחיםעלי פטרוזיליה שטוחים3(חוֹרֶף)גבינת פאדאנו מגוררת, בתוספת גבינה מגולחת לקישוטגבינת פאדאנו מגוררת, בתוספת גבינה מגולחת לקישוט9466 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמרק עוף דל נתרןמרק עוף דל נתרן1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)שמן זית כתית מעולהשמן זית כתית מעולה1קטןבצל, קצוץ דקבצל, קצוץ דק2צלעות סלרי-1 קצוץ דק ו 1 פרוס דק, בתוספת 1/2 כוס עלי סלריצלעות סלרי-1 קצוץ דק ו 1 פרוס דק, בתוספת 1/2 כוס עלי סלרי5ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח ופלפל טחון טרימלח ופלפל טחון טרי1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)עלי טרגוןעלי טרגון4(חוֹרֶף)חמאה ללא מלחחמאה ללא מלח11 קילו קישואים,חומץ יין לבןחומץ יין לבן