קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות8
ציון בריאות9
דיאטותפסקאטרית
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

פילה דג פקאן של דיוות המטבח

פילה דג פקאן של דיוות המטבח
אם יש לכם פירורי לחם, מלח, פלפל קאיין, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. מתכונים דומים: סלט כרוב דרום-מערבי של דיוות המטבח עם חלב חמאה קרמי, דיווה המטבח של בננה, אוכמניות & Amp; שייק חמאה, ו דיווה המטבח של עוף לימון עם אספרגוס.

הוראות

1
באמצעות קערה בגודל בינוני, לשלב את חלב החמאה עם הביצה, 1/2 כף של תיבול עוף, ו 1/2 כפית של מלח ופלפל ואת הרוטב החם ומערבבים היטב. הגדר את הקערה aside.In קערה נוספת משלבת את פירורי הלחם או קורנפלקס, פקאן הקרקע, הפפריקה, התיבול העופות הנותרים, מלח ופלפל ופלפל קאיין.
מרכיבים שתצטרך
צווארי עוףצווארי עוף
1 ג'לפנו טרי שלם1 ג'לפנו טרי שלם
חבילה אחת (12 אונקיות) שעועית ירוקה טרייה, קצוצהחבילה אחת (12 אונקיות) שעועית ירוקה טרייה, קצוצה
שמן צמחי (הכמות תלויה בשיטת הבישול)שמן צמחי (הכמות תלויה בשיטת הבישול)
קורנפלקסקורנפלקס
שרוול טרי טחון או 1 כף שרוול מיובששרוול טרי טחון או 1 כף שרוול מיובש
חסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפויחסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפוי
צבעי מאכל אדום, צהוב וירוקצבעי מאכל אדום, צהוב וירוק
8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס
1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים
2 כפות לימון סחוט טרי, או לפי הטעם2 כפות לימון סחוט טרי, או לפי הטעם
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
2
מערבבים היטב. טובלים את פילה הדגים בתערובת החמאה, ולאחר מכן לתוך תערובת פירור מתובל.
מרכיבים שתצטרך
פילה דגיםפילה דגים
שמן צמחי (הכמות תלויה בשיטת הבישול)שמן צמחי (הכמות תלויה בשיטת הבישול)
צנצנת עגבניות מיובשות ארוזות בשמן, סחוטות וקצוצותצנצנת עגבניות מיובשות ארוזות בשמן, סחוטות וקצוצות
3
מניחים את כף 2 של השמן במחבת גדולה, לא מקל ומניחים אותו על חום בינוני גבוה. בראון פילה בקבוצות, 2-3 בכל פעם, לא קהל המחבת. מבשלים 3 דקות בכל צד או עד פתיתי דגים בקלות כאשר נבדק עם מזלג. חזור על ההליך עם השמן הנותרים פילה.
מרכיבים שתצטרך
Cippolini, בצל מתוק איטלקי קטן בצורת שטוח, קלוף ופרוס דקCippolini, בצל מתוק איטלקי קטן בצורת שטוח, קלוף ופרוס דק
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)
4
מגישים באופן מיידי.זכויות יוצרים 2010 (ג) אנג ' לה מדף MEDEARIS, המטבח דיווה!

מרכיבים

3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפירורי לחם או קורנפלקס מרוסק דקפירורי לחם או קורנפלקס מרוסק דק2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחמאה (אתה יכול לעשות תחליף על ידי שילוב 1 כף של מיץ לימון או חומץ עם 1 כוס חלב. מערבבים ומניחים בצד במשך 5 דקות לפני שתמשיך עם שאר המתכון.)חמאה (אתה יכול לעשות תחליף על ידי שילוב 1 כף של מיץ לימון או חומץ עם 1 כוס חלב. מערבבים ומניחים בצד במשך 5 דקות לפני שתמשיך עם שאר המתכון.)170אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)כדי 8 פילה דג אמנון (פילה בקלה או שפמנון גם לעבוד היטב)כדי 8 פילה דג אמנון (פילה בקלה או שפמנון גם לעבוד היטב)01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1 ג'לפנו טרי שלם1 ג'לפנו טרי שלם1גדולביצה, קצת מוכהביצה, קצת מוכה11 קילו קישואים,פלפל שחור טחון, מחולקפלפל שחור טחון, מחולק1(חוֹרֶף)שרוול טרי טחון או 1 כף שרוול מיובששרוול טרי טחון או 1 כף שרוול מיובש1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)חסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפויחסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפוי2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאגוזי פקאן טחוניםאגוזי פקאן טחונים1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)עופות תיבול, מחולקעופות תיבול, מחולק11 קילו קישואים,מלח, מחולקמלח, מחולק3(חוֹרֶף)2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

דגים ניתן לזווג עם פינו גריג ' יו, Gruener Veltliner, ו פינו נואר. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. יין אחד אתה יכול לנסות הוא Santi Sortesele פינו Grigio. יש לו 4.4 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 17 דולר.
Santi Sortesele Pinot Grigio
Santi Sortesele Pinot Grigio
גוון צהוב קש, מלווה באף ממוקד של אגס, משמש ופרחים לבנים. החיך הפירותי, עם התווים העליונים של פירות אבן, מראה בשלות ועגלגלות הנתמכים היטב על ידי חומציות אלגנטית ומתיקות, הבטחת גימור ארוך ומתמשך.