קושיקל
מוכן ב10 דק.
מנות1
ציון בריאות26
מגזין

פיצה שמנת, בצל ירוק ונקניק

פיצה שמנת, בצל ירוק ונקניק
צריכים מנה עיקרית ללא גלוטן, ראשונית וקטוגנית ? פיצה שמנת, בצל ירוק ונקניק יכול להיות מתכון יוצא מן הכלל לנסות. מנה אחת מכילה 1426 קלוריות , 64 גרם חלבון ו -126 גרם שומן . , מתכון זה מכסה 37% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. והוא מתאים להגשה ל 1 מנות סועדים. הוא מובא אליכם על ידי Allrecipes. אם יש לך בצל ירוק, שמנת כבדה, נקניקיות חזיר ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול להכין את זה. לא הרבה אנשים הכינו את המתכון הזה, והייתי אומר שהוא פגע במקום. מתכון זה אופייני למטבח הים תיכוני. מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 10 דקות . עם ציון של 71% , המנה הזו טובה. אם אהבתם את המתכון הזה, תסתכל על המתכונים הדומים הבאים: פיצה נקניק ברווז עם בצל ירוק ועגבנייה , פיצה נקניק ברווז עם בצל ירוק ועגבנייה , ופיצה נקניק, פלפל ובצל .

יין מומלץ: סנג ' ובזה, שיראז, יין ברברה

סנג'ובזה, שיראז ויין ברברה הם אפשרויות נהדרות לפיצה. היין הטוב ביותר לפיצה תלוי בתוספות! פיצה ברוטב אדום תדרוש יין אדום עם מעט חומציות, כמו ברברן או סנגיובזה. מוסיפים פפרוני או נקניק ואפשר להעז יותר עם סירה. ה-Blann de Bleu Cuvee Mousseux עם דירוג 4.2 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 16 דולר לבקבוק.
Blanc de Bleu Cuvee Mousseux
Blanc de Bleu Cuvee Mousseux
Blanc de Bleu הוא יין שרדונה קליפורניה פרימיום עם רמז נוסף של אוכמניות והוא יין מבעבע עדין השמור לחגיגות בלתי נשכחות. הוא מציע טעמים מפתים ותסיסה ארומטית רעננה - בצבע פסטל חי עם אוכמניות. כל זה כלול בבקבוק סקסי מרשים עם כשרון בטוב טעם. הפרי של בלאן דה בלו גדל בכרמים השקטים של צפון קליפורניה, הידועים במשב הרוח הקריר והצלול שלהם - תנאים אידיאליים לענבים ולקרקעות האקסקלוסיביות המדגישים את האדמה. מאפיינים טעימים. היין המבעבע הזה משתלב היטב עם מתאבנים, סושי וארוחות קלות מאוד.