קושימומחה
מוכן ב2 שעות, 5 דק.
מנות10
ציון בריאות61
מגזין

צ'ילי חריף לבבי

צ'ילי חריף לבבי
אם אתה רוצה להוסיף עוד מתכונים צמחוניים ללא גלוטן, ללא חלב ולקטו אובו לקופסת המתכונים שלך, צ'ילי חריף עשוי להיות מתכון שכדאי לך לנסות. חלק אחד מהמנה הזו מכיל כ -10 גרם חלבון , 2 גרם שומן ובסך הכל 180 קלוריות . , מתכון זה מכסה 23% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. והוא מתאים להגשה ל 10 מנות סועדים. אדם אחד היה שמח שהם ניסו את המתכון הזה. זה עובד הכי טוב בתור מזנון, והוא נעשה תוך כשעתיים ו-5 דקות . המתכון הזה מטעם Taste of Home דורש בירה לא אלכוהולית, רסק עגבניות, פלפלים וסלרי. זה מושלם עבור הסופרבול . זהו מתכון זול למדי לחובבי האוכל האמריקאי. בכל השיקולים החלטנו שהמתכון הזה ראוי לציון של 78% . הציון הזה מוצק. נסו צ'ילי לבבי , צ'ילי לבבי וצ'ילי הודו לבבי (מתכונים דומים).

הוראות

1
בסיר גדול או בתנור הולנדי מצופה בספריי בישול, מבשלים את בשר הבקר, הבצל והשום על אש בינונית עד שהבשר כבר לא ורוד; לנקז. מערבבים פנימה את הפלפלים, הסלרי והג'לפנוס. מבשלים ומערבבים במשך 8 דקות או עד שהירקות רכים.
מרכיבים שתצטרך
חבילה אחת (1/4 אונקיות) תערובת פודינג שוקולד אינסטנט ללא סוכרחבילה אחת (1/4 אונקיות) תערובת פודינג שוקולד אינסטנט ללא סוכר
1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום
12 פלפלי ג'לפנו (בערך 3 אינץ' כל אחד)12 פלפלי ג'לפנו (בערך 3 אינץ' כל אחד)
1 ראש חסה אדום, חתוך לקוביות בגודל 2 אינץ'1 ראש חסה אדום, חתוך לקוביות בגודל 2 אינץ'
צרור סלרי, פרוס (בערךצרור סלרי, פרוס (בערך
1 תפוז, גרידה1 תפוז, גרידה
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
1 צלי כתף חזיר ללא עצמות (2 עד 2-1/2 פאונד), קצוץ וחתוך לקוביות בגודל 1 אינץ'1 צלי כתף חזיר ללא עצמות (2 עד 2-1/2 פאונד), קצוץ וחתוך לקוביות בגודל 1 אינץ'
מנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנותמנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנות
ציוד שתשתמש בו
1 קילו שוקי עוף1 קילו שוקי עוף
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף
2
מערבבים פנימה את שאר החומרים. להביא לרתיחה. להפחית את החום; מבשלים, ללא מכסה, במשך שעה אחת, תוך ערבוב מדי פעם.

יין מומלץ: קאווה, שיראז, Grenache

קאווה, שיראז וגרנאש הן אפשרויות נהדרות לצ'ילי. באדומים העסיסיים האלה אין יותר מדי טאנין (חשוב למאכלים חריפים), אבל יין מבעבע כמו קאווה יכול לאלף את החום אפילו טוב יותר. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא NV Ruinart, Wine. יש לו 5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה כ-89 דולר.
NV Ruinart, יין
NV Ruinart, יין