קושימומחה
מוכן ב4 שעות
מנות4
ציון בריאות41
מגזין

צ'יפוטלה מייפל ברביקיו מתכון חזה בקר

צ'יפוטלה מייפל ברביקיו מתכון חזה בקר
מתכון צ'יפוטלה מייפל ברביקיו מתכון חזה בקר מוכן בערך 4 שעות והוא בהחלט יוצא מן הכלל ללא גלוטן, חלב חינם, ו ומתאים לאוהבי מזון אמריקאי. המתכון הזה מכסה %39 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה 886 קלוריות, 83 גרם חלבון ו 30 גרם שומן. והוא יספק כ 4 מנות. כמה אנשים באמת אהבו את המנה העיקרית. גשו לסופר וקנו סוכר חום, רוטב ברביקיו צ'יפוטלה מייפל, חזה בקר, ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב הסוכר חום בהיר אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת משמש עם סוכר חום ומאפה קינמון כקינוח. זה יהיה להיט בחג היום האב שלך. מתכונים דומים: צ'יפוטלה מייפל ברביקיו חזה בקר, חזה בקר ברביקיו, ו חזה בקר ברביקיו.

יין מומלץ: שיראז, Tempranillo, Zinfandel

בשר בקר עובד ממש טוב עם שיראז, Tempranillo, ו Zinfandel. כל יינות אדומים אלה יכולים להתמודד עם טעם בשרי, סמוקי של חזה בקר. אם אתה מדבר על בשר יהודי מסורתי, אתה רוצה לחפש יין אדום כשר. Rancho Sisquoc Syrah עם דירוג 4.1 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 16 דולר לבקבוק.
Rancho Sisquoc Syrah
Rancho Sisquoc Syrah
100% יין סירה מכרם מקמורי של ראנצ ' ו סיסקו, נבחר ותוסס בשיא טעמיו. עונת גידול ארוכה ומלחיצה עקב בצורת באמת מבליטה את המהות של סירה. אוכמניות חזקות ממלאות את הפה ומותירות טאנינים לעיסים שמסתובבים בגימור ארוך ורך. תיהנו עם סלט סלק בלסמי קלוי ושליו קלוי.