קושיקל
מוכן ב5 דק.
מנות5
ציון בריאות7
דיאטותללא לקטוז
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

צ'יפס טונה פריך

צ'יפס טונה פריך
טונים פריכים עשויים להיות רק המתאבן שאתה מחפש. מנה אחת מכילה 77 קלוריות, 2 גרם של חלבון ו3 גרם של שומן. מתאים ל-5 מנות. המתכון הזה מכסה %2 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זמן הכנת המתכון כ 5 דקות. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים ללקטוז, דיאט. אם יש לכם שמן canolan, פלפל, מלחוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זה הוא זול מתכון לאוהדים של אוכל סיני. מתכונים דומים: פיש אנד צ'יפס פריך, דגים פריכים וצ'יפס, ו צ'יפס כרוב פריך.

הוראות

1
מחממים תנור ל 40
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
חותכים עטיפות טון וון בחצי באלכסון, מה שהופך משולשים. מסדרים על תבנית אפייה מרופדת בנייר כסף, ומברשים בשמן. מתבלים במלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
עטיפות Wontonעטיפות Wonton
מלח ופלפלמלח ופלפל
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
רדיד אלומיניוםרדיד אלומיניום
3
אופים 7 דקות או עד פריך וזהב.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

אסיה עובד ממש טוב עם Chenin Blanc, Gewurztraminer, ו ריזלינג. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. Indaba Chenin Blanc עם דירוג 4 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 12 דולר לבקבוק.
Indaba Chenin Blanc
Indaba Chenin Blanc
קיווי ארומטי וניואנסים מלון על האף. שפע של מלון טרופי טעים וטעמי הדר. כבד משקלאמצע החיך עם גימור ארוך כי יש מגע של תבלין.זוג עם: מוצרלה טרי, שרימפס ברביקיו, פסטות קלות, סנאפר אדום, כופתאות, סאטה עוף או סלט ירוק מעורב.