קושימומחה
מוכן ב3 שעות, 15 דק.
מנות6
ציון בריאות13
מגזין

צלעות חזיר סיניות

צלעות חזיר סיניות
צלעות חזיר סיניות נטול גלוטן, וללא חלב מנה עיקרית. מתכון זה משמש 6. מנה אחת מכילה 330 קלוריות, 27 גרם חלבון, ו 8 גרם שומן. המתכון הזה מכסה 18% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. 1 אדם עשה את המתכון הזה יעשה את זה שוב. אם יש לכם בצל, רוטב סויה, שן שום ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. כדי להשתמש ב הבצל אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,קאפקייקס תירס ממתקים כמו קינוח. מתכון זה אופייני למטבח הסיני. מההכנה לצלחת, המתכון הזה מסתובב 3 שעות ו -15 דקות. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 52%. מתכונים דומים: צלעות חזיר סיניות, צלעות חזיר, בסגנון סיני, ו ראש השנה הסיני: חזיר צלוי סיני (סיו יוק).

הוראות

1
מניחים צלעות חזיר ב -3 קט. סיר איטי מצופה בתרסיס בישול. בקערה קטנה שלבו את הבצל, הקטשופ, הסוכר החום, המים, רוטב הסויה, השום והג ' ינג ' ר.
מרכיבים שתצטרך
חבילה אחת (1/4 אונקיות) תערובת פודינג שוקולד אינסטנט ללא סוכרחבילה אחת (1/4 אונקיות) תערובת פודינג שוקולד אינסטנט ללא סוכר
אגוז מוסקט נוסף, לא חובהאגוז מוסקט נוסף, לא חובה
צלעות חזירצלעות חזיר
6 לחמניות שומשום, מפוצלות6 לחמניות שומשום, מפוצלות
דגני קריפיקס, מרוסקיםדגני קריפיקס, מרוסקים
1 תפוז, גרידה1 תפוז, גרידה
תערובת סלאו קולי בשלושה צבעיםתערובת סלאו קולי בשלושה צבעים
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן
ציוד שתשתמש בו
2 כפות ג'לפנו צ'ילי קצוץ דק עם זרעים2 כפות ג'לפנו צ'ילי קצוץ דק עם זרעים
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
2
יוצקים מעל צלעות. מכסים ומבשלים על אש נמוכה במשך 3-4 שעות או עד שהבשר רך.
מרכיבים שתצטרך
מנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנותמנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנות
3
מגישים עם אורז ומיצי בישול.
מרכיבים שתצטרך
עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, ריזלינג

שרדונה, פינו נואר וריזלינג הם אפשרויות נהדרות עבור צלעות חזיר. שרדונה מתאים לצלעות או צלעות פשוטות ברוטב חמאה או שמנת, ריזלינג יבש משלים תוספות מתוקות כמו חרדל דבש או תפוחים, ופינו נואר הוא הימור בטוח למנות חזיר באופן כללי. היינות בדיעבד שרדונה עם דירוג 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 26 דולר לבקבוק.
בדיעבד יינות שרדונה
בדיעבד יינות שרדונה
שרדונה 2018 שלנו מקורו בכרמים בקרנרוס ובאלון קנול. היין מותסס בנירוסטה, ואז בן שלושה חודשים על הגב אלון צרפתי ניטרלי, היין מראה חומציות רבה, משקל ותחושת פה. שרדונה 100% זה מראה חומציות השמורה בדרך כלל ליינות אל חלד בלבד. זהו שרדונה מאוזן להפליא.