קושירגיל
מוכן ב30 דק.
מנות8
ציון בריאות53
מגזין

קבב ברביקיו סטייק מעושן

קבב ברביקיו סטייק מעושן
קבב ברביקיו סטייק מעושן עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 26 גרם חלבון 4 גרם של שומן, וסך הכל 165 קלוריות. והוא מתאים להגשה ל 8 מנות סועדים.. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור יום ולנטין. מתכון זה אופייני למטבח האמריקאי. זמן הכנת המתכון כ 30 דקות. אם יש לכם סטייק סינטה העליון, עגבניות שרי, לשפשף ברביקיו מעושן, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. המתכון הזה מתאים לרגישים לגלוטן וחלב. נסו קבב ברביקיו עוף מעושן, צלעות חזיר ברביקיו קלאסיות עם רוטב ברביקיו בייקון מעושן, ו קבב סלמון מתוק ומעושן (מתכונים דומים).

הוראות

1
Preheat grill to 350 to 400 (medium-high) heat.
ציוד שתשתמש בו
ערמוני מים, משולביםערמוני מים, משולבים
2
Cut steak into 1-inch cubes. Thread steak, onion, and tomatoes alternately onto skewers, leaving a 1/4-inch space between pieces.
מרכיבים שתצטרך
בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
סטייק צלעות חתוך כפול עם עצם (בערך 2 1/2 אינץ' עובי; בערך 2 1/2 פאונד), חתוך מעודפי שומןסטייק צלעות חתוך כפול עם עצם (בערך 2 1/2 אינץ' עובי; בערך 2 1/2 פאונד), חתוך מעודפי שומן
ציוד שתשתמש בו
סוכריות Air Head, חתוכות לרצועות דקותסוכריות Air Head, חתוכות לרצועות דקות
3
Sprinkle kabobs with Smoky Barbecue Rub.
מרכיבים שתצטרך
בגט לחם צרפתי, פרוס וקלויבגט לחם צרפתי, פרוס וקלוי
4
Grill kabobs, covered with grill lid, 4 to 5 minutes on each side.
ציוד שתשתמש בו
ערמוני מים, משולביםערמוני מים, משולבים
5
Serve with White Barbecue Sauce.
מרכיבים שתצטרך
צ'ילי ירוק משומר** טחון (3 כפיות סלסה ירוקהצ'ילי ירוק משומר** טחון (3 כפיות סלסה ירוקה

יין מומלץ: מרלו, קברנה סוביניון, פינו נואר

Steak works really well with Merlot, Cabernet Sauvignon, and Pinot Noir. After all, beef and red wine are a classic combination. Generally, leaner steaks go well with light or medium-bodied reds, such as pinot noir or merlot, while fattier steaks can handle a bold red, such as cabernet sauvingnon. The Nickel & Nickel Harris Vineyard Merlot with a 4.2 out of 5 star rating seems like a good match. It costs about 40 dollars per bottle.
מניקל וניקל האריס כרם מרלו
מניקל וניקל האריס כרם מרלו
פירות אדומים בהירים, אוכמניות מסוכרות, שזיף סנטה רוזה וניחוחות מנטול כולם משתלבים יחד כדי לשכר את האף כמו מרלו יין האריס 2016 מנפול מהזכוכית. על החיך, ערך עסיסי ופירותי נתמך על ידי טאנינים לעיסים וחומציות איזון, יצירת שכבות עבותות המעטרות את הלשון ומייצרות גימור רך ואלגנטי.