קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות22
מגזין

קוסקוס יווני

קוסקוס יווני
קוסקוס יווני יכול להיות רק הים התיכון מתכון שאתה מחפש. המתכון הזה מכסה %14 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? למתכון צמחוני זה יש 366 קלוריות, 13 גרם חלבון ו 12 גרם של שומן למנה. והוא יספק כ 4 מנות. לך לחנות ותביא חומוס, קוסקוס, בצל ועוד מספר מצרכים לעשות היום. זה עובד היטב כמו מנות ראשונות במחיר סביר. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. , שהוא מוצק. נסו קוסקוס יווני, קוסקוס בסגנון יווני, ו שרימפס וקוסקוס יווניים (מתכונים דומים).

הוראות

1
מביאים 1 1/2 כוסות מים לרתיחה בסיר בינוני; מערבבים בקוסקוס ואורגנו.
מרכיבים שתצטרך
קוסקוסקוסקוס
אורגנואורגנו
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
2
הסר מהחום; לכסות ולתת לעמוד 5 דקות. קצפת עם מזלג.
3
שלב קוסקוס, עגבניות, הבא 5 מרכיבים (עגבניות דרך חומוס) בקערה; להפריש.
מרכיבים שתצטרך
חומוסחומוס
קוסקוסקוסקוס
עגבנייהעגבנייה
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
4
שלב 1/4 כוס מים ושאר החומרים; מערבבים היטב עם מקצף.
מרכיבים שתצטרך
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
5
יוצקים רוטב על תערובת קוסקוס, משליכים בעדינות למעיל.
מרכיבים שתצטרך
קוסקוסקוסקוס

מרכיבים

439אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חומוס (שעועית חומוס), סחוטחומוס (שעועית חומוס), סחוט2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקוסקוס לא מבושלקוסקוס לא מבושל2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמלפפון קלוף חתוךמלפפון קלוף חתוך796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגבינת פטה מתפוררתגבינת פטה מתפוררת01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.פלפל טחון גספלפל טחון גס3(חוֹרֶף)1 שאלוט, מגורר או טחון1 שאלוט, מגורר או טחון2(חוֹרֶף)שמן זית כתית מעולהשמן זית כתית מעולה596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקזיתים בשלים, חצויזיתים בשלים, חצוי11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.אורגנו מיובשאורגנו מיובש3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעגבניות שזיף חתוכות לקוביותעגבניות שזיף חתוכות לקוביות3(חוֹרֶף)בצל אדום קצוץבצל אדום קצוץ01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן

יין מומלץ: Agiorgitiko, Asyrtiko, Moschofilero

יווני בתפריט? נסה זיווג עם Agiorgitiko, Assyrtiko, ו Moschofilero. אם אתה מרגיש כמו ללכת יווני עם האוכל היווני שלך, assyrtiko ו moschofilero שניהם יינות לבנים מקסימים כדי להתאים עם עוף, פירות ים, וכו'. Agiorgitiko הוא אדום בעל גוף מלא מתאים בשר צלוי כבש. יין אחד אתה יכול לנסות הוא Skouras סנט ג ' ורג ' Agiorgitiko. יש לו 4.1 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 18 דולר.
Skouras Saint George Agiorgitiko
Skouras Saint George Agiorgitiko
Raspberry בשלים ופרי שזיף דמסון מתערבבים על החיך עם רמזים של וניל ואגוז מוסקט.קהל רצון זה הוא שידוך נהדר חזיר צלוי. נא להגיש עם צמרמורת קלה.