קושירגיל
מוכן ב20 דק.
מנות5
ציון בריאות43
מגזין

קיץ גספצ'ו

קיץ גספצ'ו
קיץ גספצ'ו נטול גלוטן,, ללא חלב, וכל 30 מרק. מנה אחת של מנה זו מכילה כ 4 גרם חלבון, 21 גרם שומן, ובסך הכל 258 קלוריות. המתכון הזה מכסה 16% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מתכון זה משמש 5. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור הרביעי ביולי. 1 אדם עשה את המתכון הזה יעשה את זה שוב. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח מסביב 20 דקות. אם יש לכם פטרוזיליה, פלפל, מלח ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותה. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון ספוני של 80%. ציון זה מוצק. נסו קיץ גספצ'ו, קיץ גספצ'ו, ו קיץ גספצ'ו עבור מתכונים דומים.

הוראות

1
בקערה שלבו את מרכיבי בסיס המרק. מערבבים קישוטי ירקות. מכסים ומכניסים למקרר למשך 4 שעות או למשך הלילה.
מרכיבים שתצטרך
1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום
1 (28 אונקיות) פחית עגבניות צלויות חתוכות לקוביות (מומלץ: מיור גלן)1 (28 אונקיות) פחית עגבניות צלויות חתוכות לקוביות (מומלץ: מיור גלן)
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
2
מקשטים באבוקדו וקרוטונים; מגישים קר.
מרכיבים שתצטרך
קרוטוניםקרוטונים
1/2 קילו חזה הודו1/2 קילו חזה הודו

מרכיבים

5ריבס, קצוץ טרי או קפואאבוקדו קצוץאבוקדו קצוץ1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסלרי קצוץ דקסלרי קצוץ דק5ריבס, קצוץ טרי או קפואקרוטוניםקרוטונים1קטןמלפפון, קלוף, זרע, קצוץ דקמלפפון, קלוף, זרע, קצוץ דק2(יכול להיות או להרחיק)פטרוזיליה טריה טחוןפטרוזיליה טריה טחון11 קילו קישואים,רוטב פלפל לימוןרוטב פלפל לימון1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפלפל ירוק קצוץ דקפלפל ירוק קצוץ דק1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1 שאלוט, מגורר או טחון1 שאלוט, מגורר או טחון2(חוֹרֶף)2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל קצוץ דקבצל קצוץ דק0(יכול להיות או להרחיק)8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס0(יכול להיות או להרחיק)רוטב פלפל חריף או לפי הטעםרוטב פלפל חריף או לפי הטעם3(חוֹרֶף)1 כף בתוספת 1 כפית מלח כשר, נוסף לתיבול בשר1 כף בתוספת 1 כפית מלח כשר, נוסף לתיבול בשר1(יכול להיות או להרחיק)1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק(מומלץ: סקרמנטו)(מומלץ: סקרמנטו)2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעגבניות קצוצות דקעגבניות קצוצות דק1(יכול להיות או להרחיק)רוטב ווסטרשייררוטב ווסטרשייר