קושיקשה
מוכן ב1 ש, 5 דק.
מנות1
ציון בריאות85
מגזין

קל דבש ברביקיו עוף ומקלות תיפוף

קל דבש ברביקיו עוף ומקלות תיפוף
מקלות עוף ברביקיו דבש קל עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? מתכון ואינו מכיל גלוטן, וחלב יש 3307 קלוריות, 182 גרם חלבון ו 169 גרם של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %77 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 1 מנות. גשו לסופר וקנו מלח תיבול, רוטב עגבניות, פלפלים ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב הדבש אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת זנגביל דבש כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 1 שעה ו 5 דקות. מתכון זה אופייני למטבח האמריקאי. יום האב יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. עם כפית נסו סופר קל ברביקיו עוף ומקלות & ירכיים, דבש שום עוף תיפוף (תיפוף עוף ברביקיו), ו עוף בגריל ברביקיו ומקלות תיפוף (מתכונים דומים).

מרכיבים

596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסוכר חום (או לפי הטעם) (אופציונלי)סוכר חום (או לפי הטעם) (אופציונלי)454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)בצל ירוק, קוביות דקות (לשמור לקישוט הסופי)בצל ירוק, קוביות דקות (לשמור לקישוט הסופי)2קילוגרםרגלי עוף (עור דלוק או כבוי)רגלי עוף (עור דלוק או כבוי)1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק4 פאונד תפוחי אדמה רדומים שלמים (בערך 8)4 פאונד תפוחי אדמה רדומים שלמים (בערך 8)1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)שום טחון טרישום טחון טרי21 ליטר חלב מלא, בטמפרטורת החדרפלפלים ירוקים, זרע פרוס (אופציונלי)פלפלים ירוקים, זרע פרוס (אופציונלי)1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים1WES E אומנויות השפה האנגליתשמן (לטיגון)שמן (לטיגון)2largesבצל, קצוץבצל, קצוץ2(יכול להיות או להרחיק)חסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפויחסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפוי1WES E אומנויות השפה האנגלית8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס1WES E אומנויות השפה האנגליתרוטב פלפל חריףרוטב פלפל חריף1WES E אומנויות השפה האנגליתמלח תיבולמלח תיבול596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק12 עד 16 לחמניות סנדוויץ'12 עד 16 לחמניות סנדוויץ'1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)חרדל צהוב מוכן (אופציונלי)חרדל צהוב מוכן (אופציונלי)

יין מומלץ: Zinfandel, יין ורדים

ברביקיו עובד ממש טוב עם יין Zinfandel ו rosé. רוזה מרעננת בטמפרטורות חמות ומשלימה רטבים ומתובלים ומתובלים. זינפנדל היא בחירה קלאסית של יין אדום לברביקיו, במיוחד לצלעות חזיר ובשר בקר. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא Nv Los Pinos ראנץ כרמים פינקי Tuscandero אמריקאי זינפנדל. יש לו 5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 15 דולר.
Nv Los Pinos Ranch Chineys Pinky Tuscandero American Zinfandel
Nv Los Pinos Ranch Chineys Pinky Tuscandero American Zinfandel
פינקי בשמחה סיורים בכבישים האחוריים על הקטנוע שלה, הרוח בשיער שלה ואת הלחיים שלה סומק עם נשיקת הציפייה. היא ההרפתקנית, יין כלה מסמיק בטעם דובדבנים מתוקים וקורטוב של גרידת תפוז. שים זרת קטנה במסיבה שלך. צ ' או בלה!