קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות5
ציון בריאות6
מגזין

רוטב הברביקיו של רובי

רוטב הברביקיו של רובי
רוטב הברביקיו של רובי עשויה להיות מה שחיפשתם. מתכון זה מספק 5 מנות. עם 387 קלוריות, 2 גר' של חלבון, ו 0g של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %14 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור יום האב. גשו לסופר וקנו קטשופ, דבשה, פלפל אדום, ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. זה עובד טוב כמו רוטב. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. המתכון הזה מתאים לרגישים לגלוטן וחלב. נסו רוטב ברביקיו של רובי, רוטב ארוחת בוקר רובי, ו רובי-רוטב תות אדום (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים שמן בסיר גדול מעל חום בינוני.
מרכיבים שתצטרך
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף
2
מוסיפים בצל וחלפיניו ומבשלים על אש בינונית עד שהבצל רך ושקוף, כ-5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
12 פלפלי ג'לפנו (בערך 3 אינץ' כל אחד)12 פלפלי ג'לפנו (בערך 3 אינץ' כל אחד)
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
3
מוסיפים מלח, חרדל יבש, פלפל שחור, קאיין ומלח שום. מערבבים לשלב ולאחר מכן לערבב את הסוכר החום.
מרכיבים שתצטרך
3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות
אגוז מוסקט נוסף, לא חובהאגוז מוסקט נוסף, לא חובה
אבקת חרדלאבקת חרדל
5 עד 6 פרוסות גבינת מוצרלה5 עד 6 פרוסות גבינת מוצרלה
שמן זית בתוספת 3 עד 4 כפותשמן זית בתוספת 3 עד 4 כפות
1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים
4
מוסיף את חומץ סיידר, קטשופ, מולסה, ווסטרשייר, ומים ולטפטף כולם יחד עד בשילוב ביסודיות. להפחית את החום נמוך ומבשלים במשך כ 20 עד 35 דקות, לטאטא כל כמה דקות כדי למנוע רוטב לשרוף דבק לתחתית. מסננים רוטב כדי להסיר בצל jalapenos לפני ההגשה.
מרכיבים שתצטרך
12 עד 16 לחמניות סנדוויץ'12 עד 16 לחמניות סנדוויץ'
1 בצל מתוק גדול, פרוס ל-4 עד 5 פרוסות עגולות1 בצל מתוק גדול, פרוס ל-4 עד 5 פרוסות עגולות
12 פלפלי ג'לפנו (בערך 3 אינץ' כל אחד)12 פלפלי ג'לפנו (בערך 3 אינץ' כל אחד)
3/4 כפית מולסה3/4 כפית מולסה
דגני קריפיקס, מרוסקיםדגני קריפיקס, מרוסקים
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)
1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן
ציוד שתשתמש בו
לימון סחוט טרי, או לפי הטעםלימון סחוט טרי, או לפי הטעם

מרכיבים

1(חוֹרֶף)3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאגוז מוסקט נוסף, לא חובהאגוז מוסקט נוסף, לא חובה6(חוֹרֶף)שמן סויהשמן סויה1(חוֹרֶף)1 ג'לפנו טרי שלם1 ג'לפנו טרי שלם1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק4 פאונד תפוחי אדמה רדומים שלמים (בערך 8)4 פאונד תפוחי אדמה רדומים שלמים (בערך 8)11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.5 עד 6 פרוסות גבינת מוצרלה5 עד 6 פרוסות גבינת מוצרלה4פלפלים חלפיניו, נבעו וקוביות (לא להסיר זרעים)פלפלים חלפיניו, נבעו וקוביות (לא להסיר זרעים)7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקדגני קריפיקס, מרוסקיםדגני קריפיקס, מרוסקים1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק3/4 כפית מולסה3/4 כפית מולסה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)אבקת חרדל יבשהאבקת חרדל יבשה1( חצילים)בצל, חתוך לקוביותבצל, חתוך לקוביות1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקרוטב ווסטרשייררוטב ווסטרשייר

יין מומלץ: Zinfandel, יין ורדים

יין זינפנדל ורוזה הם בחירה מצוינת לברביקיו. רוזה מרעננת בטמפרטורות חמות ומשלימה רטבים ומתובלים ומתובלים. זינפנדל היא בחירה קלאסית של יין אדום לברביקיו, במיוחד לצלעות חזיר ובשר בקר. Martinelli Vigneto di Evo Zinfandel עם דירוג 4.6 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 36 דולר לבקבוק.
Martinelli Vigneto di Evo Zinfandel
Martinelli Vigneto di Evo Zinfandel
Martinelli "Vigneto di Evo" Zinfandel יש ניחוחות טריים של פטל קומפוט, שוקולד חלב, אלון מתוק על האף. כניסה מתוקה עם טעמים של שימורי אוכמניות ועוגת תות להוביל טאנינים גמישים על אמצע החיך וגימור רימון טרי.