קושירגיל
מוכן ב25 דק.
מנות6
ציון בריאות15
מגזין

שיפודי סטייק טריאקי

שיפודי סטייק טריאקי
שיפודי סטייק טריאקי המתכון יכולים לספק את התשוקה היפנית שלך בסביבה 25 דקות. למנה העיקרית הזו יש 245 קלוריות, 36 גרם חלבון, ו 8 גרם שומן למנה. המתכון הזה מכסה %18 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה משמש 6. זה מושלם עבור יום האהבה. 1 אדם מצא שהמתכון הזה טעים ומשביע. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן וללא חלב דיאטה. מתכון זה מ טעם הבית דורש סטייק סינטה עליון בקר, סוכר חום, שמן קנולן וחומץ סיידר. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון כף של 52%. הציון הזה די טוב. נסו שיפודי סטייק טריאקי, שיפודי סטייק טריאקי בגריל, ו שיפודי טריאקי בקר עבור מתכונים דומים.

הוראות

1
בשקית ניילון גדולה הניתנת לסגירה חוזרת, שלבו את שמונת המרכיבים הראשונים. חתוך שומן מסטייק ופורס על פני התבואה ל-1/2 אינץ'. רצועות.
מרכיבים שתצטרך
אגסים אסיאתיים, כל אחד, שטוףאגסים אסיאתיים, כל אחד, שטוף
סטייק צלעות חתוך כפול עם עצם (בערך 2 1/2 אינץ' עובי; בערך 2 1/2 פאונד), חתוך מעודפי שומןסטייק צלעות חתוך כפול עם עצם (בערך 2 1/2 אינץ' עובי; בערך 2 1/2 פאונד), חתוך מעודפי שומן
ציוד שתשתמש בו
קליפת ליים מגוררת נוספת, לא חובהקליפת ליים מגוררת נוספת, לא חובה
2
מוסיפים את הבשר לשקית; חותם שקית ולהפוך מעיל. מכניסים למקרר למשך 2-3 שעות.
מרכיבים שתצטרך
1 צלי כתף חזיר ללא עצמות (2 עד 2-1/2 פאונד), קצוץ וחתוך לקוביות בגודל 1 אינץ'1 צלי כתף חזיר ללא עצמות (2 עד 2-1/2 פאונד), קצוץ וחתוך לקוביות בגודל 1 אינץ'
3
מסננים וזורקים את המרינדה. משחילים רצועות בשר באופן רופף על שישה שיפודי עץ ממתכת או ספוגים. צולים, לא מכוסים, על אש בינונית-חמה למשך 7-10 דקות או עד שהבשר מגיע לתועלת הרצויה, והופך לעיתים קרובות.
מרכיבים שתצטרך
תלת עצות, גזוזתלת עצות, גזוז
מנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנותמנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנות
ציוד שתשתמש בו
שיפודי עץשיפודי עץ
ערמוני מים, משולביםערמוני מים, משולבים

יין מומלץ: פינו נואר, מרלו, קברנה סוביניון

פינו נואר, מרלו, קברנה סוביניון הם בחירה מצוינת עבור סטייק. אחרי הכל, בשר ויין אדום הם שילוב קלאסי. באופן כללי, סטייקים רזים יותר משתלבים היטב עם אדומים בהירים או בינוניים, כמו פינו נואר או מרלו, בעוד שסטייקים שמנים יותר יכולים להתמודד עם אדום נועז, כמו קברנה סובינוןון. אתה יכול לנסות סוס פרא פינו נואר בלתי מרוסן. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.4 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-24 דולר לבקבוק.
סוס פרא פינו נואר בלתי מרוסן
סוס פרא פינו נואר בלתי מרוסן
לפינו נואר הבלתי מרוסן הזה יש ניחוחות נדיבים של דובדבנים, אוכמניות ווניל עםתווים מלוחים עדינים. הוא בעל גוף מלא עם טעמי פירות בשלים וטאנינים גמישים, מה שהופך אותו להתאמה טובה לצלעות קצרות של בשר בקר מבושל, פטריות פורטובלו בגריל או חלצי חזיר צלוי עם זיגוג בלסמי פטל. זה טעים עכשיו, צריך להתבגר נחמדבמשך חמש השנים הבאות.