קושירגיל
מוכן ב25 דק.
מנות8
ציון בריאות3
מגזין

שעועית ירוקה קלה בסגנון איטלקי

שעועית ירוקה קלה בסגנון איטלקי
שעועית ירוקה קלה בסגנון איטלקי עשויה להיות רק המתכון הים תיכוני שאתה מחפש. לתוספת זו יש 89 קלוריות , 2 גרם חלבון ו -5 גרם שומן למנה. מתאים ל-8 מנות. תמורת 60 סנט למנה , מתכון זה מכסה 7% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. אדם אחד ניסה ואהב את המתכון הזה. המתכון הזה מטעם Taste of Home דורש בצל, רוטב לסלט, זיתים ועגבניות שזיפים. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 25 דקות . זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר דיאטה צמחונית ללא גלוטן, ללא חלב, פליאולית ולקטו אובו . עם ציון של 19% , המנה הזו גרועה למדי. מתכונים דומים: שעועית ירוקה בסגנון איטלקי , שעועית ירוקה בסגנון איטלקי ושעועית ירוקה בסגנון איטלקי .

הוראות

1
מניחים שעועית בתנור הולנדי ומכסים במים. להביא לרתיחה. מכסים ומבשלים במשך 4-6 דקות או עד שהם רכים; לנקז.
מרכיבים שתצטרך
חומץ תפוחים או רוטב חריף, להגשהחומץ תפוחים או רוטב חריף, להגשה
1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן
ציוד שתשתמש בו
1 קילו שוקי עוף1 קילו שוקי עוף
2
מוסיפים את שאר החומרים ומחממים.

יין מומלץ: קיאנטיname, ורדיקיו., Trebbiano

איטלקי עובד ממש טוב עם קיאנטי, ורדיצ'יו וטרביאנו. האיטלקים יודעים אוכל והם יודעים יין. Trebbiano ו-Verdicchio הם יינות לבנים איטלקיים שמשתלבים היטב עם דגים ובשר לבן, בעוד קיאנטי הוא אדום איטלקי נהדר למנות כבדות ונועזות יותר. סנטה מרגריטה קיאנטי קלאסיקו ריסרווה עם דירוג 4.8 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה כ-27 דולר לבקבוק.
סנטה מרגריטה קיאנטי קלאסיקו ריסרווה
סנטה מרגריטה קיאנטי קלאסיקו ריסרווה
הניחוחות של היין האדום המורכב הזה נעים בין דובדבנים ושזיפים לפרחי גלדיול וצור ארצי. הטעמים הטאניים, המיושנים בעץ אלון, בהירים ועגולים, עם גימור יבש, חמים ואדמתי. מומלץ לבשר על האש, כמו סטייק קיאנינה פרוס, או עם ציד, כמו פסיון ממולא כמהין. זה מצוין גם עם גבינה בוגרת.