קושיבינוני
מוכן ב40 דק.
מנות4
ציון בריאות19
מגזין

שפמנון Cajun אפוי

שפמנון Cajun אפוי
שפמנון Cajun אפוי יכול להיות מתכון טוב כדי להרחיב את תיבת המתכון העיקרית שלך. ואינו מכיל גלוטן,, חלב חינם, כל 30, ואת המתכון pescatarian מגישה 4 . מנה אחת מכילה 283 קלוריות, 37 גרם חלבון ו 14 גרם שומן. לך לחנות ותביא פפריקה, מלח שום, פלפל קאיין, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. 196 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. מתכון לאוהדים של מזון קריאולי. . זמן הכנת המתכון כ 40 דקות. נסו שפמנון Cajun אפוי, שפמנון קייג'ון אפוי, ו שפמנון Cajun אפוי (מתכונים דומים).

הוראות

1
בקערה קטנה, לשלב את שבעת המרכיבים הראשונים; מברשת על שני הצדדים של דגים.
מרכיבים שתצטרך
דגיםדגים
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
מקום דגים ב13-in. אקס-9-אין. אקס-2-אין. צלחת אפייה מצופה ספריי בישול nonstick.
מרכיבים שתצטרך
תרסיס בישולתרסיס בישול
דגיםדגים
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
3
אופים ב 450 מעלות F במשך 10-13 דקות או עד פתיתי דגים בקלות עם מזלג.
מרכיבים שתצטרך
דגיםדגים
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

פינו גריג ' יו, גרונר ולטלינר ופינו נואר הם בחירות נהדרות לשפמנון. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. Santi Sortesele פינו Grigio עם 4.4 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו משחק טוב. זה עולה בערך 17 דולר לבקבוק.
Santi Sortesele Pinot Grigio
Santi Sortesele Pinot Grigio
גוון צהוב קש, מלווה באף ממוקד של אגס, משמש ופרחים לבנים. החיך הפירותי, עם התווים העליונים של פירות אבן, מראה בשלות ועגלגלות הנתמכים היטב על ידי חומציות אלגנטית ומתיקות, הבטחת גימור ארוך ומתמשך.