קושירגיל
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות6
מגזין

שרימפס טקילה-אפיקורי

שרימפס טקילה-אפיקורי
שרימפס טקילה-אפיקוריוס עשוי להיות מתכון טוב להרחבת תיבת מתכוני המשקאות שלך. מתכון זה משמש 4. מנה אחת מכילה 373 קלוריות, 36 גרם חלבון, ו 15 גרם שומן. המתכון הזה מכסה 17% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. 1 אדם עשה את המתכון הזה יעשה את זה שוב. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן ופסקאטרי דיאטה. אם יש לכם בצל ירוק, שרימפס בקליפה, חמאה ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 45 דקות. זה הביא לך את כולםמתכונים. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון כף גרוע למדי של 37%. נסו שרימפס טקילה, שרימפס טקילה, ו שרימפס טקילה (מתכונים דומים).

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

שרימפס בתפריט? נסה לזווג עם פינו גריגיו, ריזלינג וסוביניון בלאן. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס שהוכנו במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן או ברוטב שום. אתה יכול לנסות את סקייפול פינו גרי. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.8 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ -13 דולר לבקבוק.
סקייפול פינו גרי
סקייפול פינו גרי
קש חיוור בצבע עם תווים של מנגו, פריחת הדרים ובננה באף. על החיך מחרוזת של פירות טרופיים נפרשת לטעמי קלמנטינה, מנגו, אשכולית ובננה. תווים טרופיים אלה ממשיכים לאורך כל הגימור הארוך והמתמשך.