קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות10
ציון בריאות39
מגזין

שרימפס-סרטן גמביה

שרימפס-סרטן גמביה
סרטן חסילונים הוא מרק גמביה חלב חינם ומספק כ 10 מנות. מנה אחת מכילה 435 קלוריות, 43 גרם חלבון ו 6 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %33 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה אופייני למטבח קריאולי. גשו לסופר וקנו רוטב עגבניות, שמן צמחי, בצל ירוק ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב האורז מבושל אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,ארוחת בוקר פודינג אורז כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. לא הרבה אנשים באמת אהבו את המנה העיקרית. , שהוא מוצק. נסו חסילונים ומרק סרטנים, מרק סרטנים וחסילונים, ו חסילונים וסרטנים. (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים שמן בעציץ גדול מעל חום בינוני; בהדרגה לטאטא בקמח, ומבשלים, לטאטא כל הזמן, עד הקמח הוא מהגוני כהה (כ -30 דקות).
מרכיבים שתצטרך
2
מערבבים במרק עוף ואת 6 החומרים הבאים; מביאים לרתיחה. להפחית את החום, ומבשלים, ערבוב מדי פעם, 3 שעות.
מרכיבים שתצטרך
3
לקלף שרימפס, ו devein, אם תרצה בכך.
מרכיבים שתצטרך
4
מוסיפים שרימפס לתערובת מרק; מבשלים, ערבוב לעתים קרובות, 15 דקות או רק עד שרימפס להפוך ורוד. מערבבים בשר סרטנים ופטרוזיליה.
מרכיבים שתצטרך
5
הסר מהחום; מערבבים אבקת fil,אם תרצה.
6
מגישים על אורז מבושל חם.
מרכיבים שתצטרך

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

פינו גריג ' יו, ריזלינג וסוביניון בלאן הם בחירות נהדרות לשרימפס. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס מוכן במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן, או ברוטב שום. יין אחד אתה יכול לנסות הוא פינוט גרי Loveblock. יש לו 4.6 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 24 דולר.
Loveblock פינו גרי
Loveblock פינו גרי
Loveblock פינו גרי הוא זהב חיוור עם רמזים של ירוק. בציר 2013 הוא סגנון יבש עם ניחוחות פרחוניים וקמצוץ אננס בשל. החיך חושף אגס שלוק ותפוז דם, ומסיים בנגיעה של הדרים, מרקם טוב ותחושת פה עשירה.