קושיקשה
מוכן ב40 דק.
מנות8
ציון בריאות95
מגזין

תבלין קאובוי אפיקוריאני שפשף, ארז מקושט, טאקו סלמון

תבלין קאובוי אפיקוריאני שפשף, ארז מקושט, טאקו סלמון
תבלין קאובוי אפיקוריאני שפשף, ארז קרש, טאקו סלמון עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. מנה אחת מכילה 1366 קלוריות, 88 גרם חלבון, ו 40 גרם שומן. המתכון הזה מכסה 65% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מתכון זה משמש 8. 71 אנשים מצאו שהמתכון הזה טעים ומשביע. זה מובא לך על ידי מזוןרשת. אם יש לכם אבקת קארי, שיפון כרוב, קרשי גריל ארז וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. כדי להשתמש באבקת הקארי תוכלו לעקוב אחר המנה העיקרית הזו עם גלידת קארי עם מנגו ופיסטוק כמו קינוח. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן ופסקטרי דיאטה. זה הוא יקר מתכון לחובבי אוכל מקסיקני. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 40 דקות. עם כפית ציון 98%, המנה הזו סופר. מתכונים דומים: תבלין קאובוי אפיקוריאני שפשף, ארז מקושט, טאקו סלמון, סלמון עם קרש ארז עם שפשוף תבלינים ברביקיו, ו סלמון קרש ארז.

הוראות

1
צפו כיצד להכין את המתכון הזה.
2
מערבבים היטב את כל מרכיבי השפשוף בקערת זכוכית ומניחים בצד. טבחים הערה: יכול להיות אטום בשקית אחסון או צנצנת עבור עד 1 שבוע. זה יעשה על 6 כוסות.
מרכיבים שתצטרך
לשפשף תיבול יבשלשפשף תיבול יבש
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
3
מערבבים את כל מרכיבי האנסלדה בקערת זכוכית ומערבבים היטב. מניחים בצד לטאקו.
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
4
חותכים את פילה הסלמון ל -3 חלקים שווים ומסדרים על קרשי הארז שהושרו מראש. מכסים את הסלמון בנדיבות בשפשוף התבלינים (כ -1 כוס לקילו). זה בסדר אם קצת שפשוף תבלינים נופל על הקרש.
מרכיבים שתצטרך
סלמוןסלמון
לשפשף תיבול יבשלשפשף תיבול יבש
5
מחממים את הגריל לגובה.
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
6
מניחים את קרשי הסלמון על גחלי מסקיט/אלון או היקורי חמים מאוד ומכסים את הגריל עד ששפשוף התבלינים נמס ליצירת ציפוי מעל סלמון וקרש, בערך 7 עד 10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
לשפשף תיבול יבשלשפשף תיבול יבש
סלמוןסלמון
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
7
הסר את המכסה מהגריל. אם הקרשים להבהב להיות בטוח הלהבות לא לחרוך את הפילה, כמו הטעם של סוכר שרוף לא צריך להיות טעם שולט.
מרכיבים שתצטרך
סוכרסוכר
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
8
מוציאים את קרשי הסלמון מהגריל ומכסים באופן רופף בנייר כסף. אפשר לפילטים לנוח 2 עד 3 דקות.
מרכיבים שתצטרך
סלמוןסלמון
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
רדיד אלומיניוםרדיד אלומיניום
9
מוסיפים את הפילטים לקערה גדולה ומניחים בצד. בינתיים צולים את טורטיות התירס על הגחלים החמות או על קומל שחומם מראש.
מרכיבים שתצטרך
טורטיה תירסטורטיה תירס
טוסטטוסט
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
10
מוסיפים את האנסלדה לקערה עם הסלמון ומערבבים קלות לאיחוד.
מרכיבים שתצטרך
סלמוןסלמון
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
11
בעזרת 2 טורטיות תירס קלויות חופפות, גורפים מעט מתערובת הסלמון על הטורטיות ומעליהם מעט מהגבינה. חזור על הפעולה עם שאר הטורטיות והמילוי. לשירות אותנטי בסגנון באחה, השתמש בסירות נייר פשוטות להגשת ספינות. הסירות יאפשרו לטאקו לעמוד זקוף להצגה טובה יותר.
מרכיבים שתצטרך
טורטיה תירסטורטיה תירס
טורטיהטורטיה
גבינהגבינה
סלמוןסלמון

מרכיבים

2צ'ילי אנהיים טרי אש קלויה, עור וקצוץצ'ילי אנהיים טרי אש קלויה, עור וקצוץ1עץכרוב ירוק טרי שיפונדהכרוב ירוק טרי שיפונדה3ארז צלייה קרשים (ספוג במשך 3 שעות)ארז צלייה קרשים (ספוג במשך 3 שעות)2צ'ילי pasilla טרי אש קלויה, נבעה, זרע וקצוץצ'ילי pasilla טרי אש קלויה, נבעה, זרע וקצוץ596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקפה צלוי כהה באיכות טובה, קרקע בגסותקפה צלוי כהה באיכות טובה, קרקע בגסות48טורטיות תירס טרי (רצוי תוצרת בית)טורטיות תירס טרי (רצוי תוצרת בית)454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)גבינת Cotija התפוררה לציפוי טאקוגבינת Cotija התפוררה לציפוי טאקו596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל לבן, חתוך לקוביותבצל לבן, חתוך לקוביות1חבורהעלי כוסברה טריים; קצוצים (מניבים בערך 1 כוס)עלי כוסברה טריים; קצוצים (מניבים בערך 1 כוס)1חבורהפטרוזיליה דף שטוח טרי; קצוץ (מניב כ 1 כוס)פטרוזיליה דף שטוח טרי; קצוץ (מניב כ 1 כוס)11 קילו קישואים,גבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסהגבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסה7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק--1/2 ט' חומץ יין לבן (או חומץ אורז)--1/2 ט' חומץ יין לבן (או חומץ אורז)1חבורהבצל ירוק טרי; קצוץ (מניב כ 1 כוס)בצל ירוק טרי; קצוץ (מניב כ 1 כוס)596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכמון טחוןכמון טחון596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפלפל שחור טחון גספלפל שחור טחון גס596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכורכום הקרקעכורכום הקרקע11 קילו קישואים,תפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחדתפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחד2(חוֹרֶף)מיץ ליים סחוט טרי, על 1 1/2 כפות, אופציונלימיץ ליים סחוט טרי, על 1 1/2 כפות, אופציונלי1עץכרוב אדום טרי, לימונדהכרוב אדום טרי, לימונדה3kgsפילה סלמון פראי, ללא עצמות וללא עורפילה סלמון פראי, ללא עצמות וללא עור1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקתיבול פירות ים (מומלץ: מפרץ הישן)תיבול פירות ים (מומלץ: מפרץ הישן)2סראנו צ'יילס, קצוץ דקסראנו צ'יילס, קצוץ דק

יין מומלץ: פינו נואר, שרדונה, סוביניון בלאן

פינו נואר, שרדונה וסוביניון בלאן הם הבחירות המובילות שלי לסלמון. כדי להחליט על לבן או אדום, כדאי לשקול את התיבול והרטבים שלך. שרדונה הוא חבר נהדר למנות חמאתיות וקרמיות, בעוד שסוביניון בלאן יכול להשלים מנות עשבי תיבול או הדרים. אדום בעל גוף קל, נמוך טאנין כמו פינו נואר, משתלב נהדר עם סלמון צלוי או בגריל. פרק 24 יורה ומציף את האש פינו נואר עם דירוג 4.1 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 60 דולר לבקבוק.
פרק 24 אש והציף את האש פינו נואר
פרק 24 אש והציף את האש פינו נואר
מחקר בטריור במילה אחת, אש. הוא יותר פירותי אדום מעמיתיו, עם ניחוחות של דובדבנים, פטל, ארז ורצפת יער. מרכיב טאני למרקם חוגר את היין תוך שהוא משמש כקרש קפיצה, ושומר עליו בגוון גבוה ואלגנטי.