קושיקשה
מוכן ב55 דק.
מנות6
ציון בריאות16
מגזין

תבשיל גמביה חסילונים

תבשיל גמביה חסילונים
תבשיל גמביה חסילונים הוא מתכון קריאולי שמגיש 6. במנה עיקרית זו יש 398 קלוריות, 17 גרם חלבון ו 14 גרם של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %21 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה יהיה להיט בחג הסתיו שלך. אם יש לכם שמן זית, סלרי, מלח וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זמן הכנת המתכון כ 55 דקות. , שהוא מוצק. מתכונים דומים: מרק גמביה חסילונים, מרק גמביה חסילונים, ו מרק גמביה חסילונים.

הוראות

1
במחבת ברזל, בצל מטגן וסלרי בשמן.
מרכיבים שתצטרך
2
מוסיפים עלי דפנה, קורנית, תיבול לימון-פלפל ותבלינים הבית.
מרכיבים שתצטרך
3
יוצקים במלאי ומוסיפים עגבניות ובמיה. מכסה סיר ומבשלים בעדינות במשך 30 דקות.
מרכיבים שתצטרך
4
הסר מהחום ומערבבים שרימפס.
מרכיבים שתצטרך
5
כדי להכין את הציפוי, מחממים תנור ל 400 מעלות F.
6
מערבבים יחד ביצה וחלב, מוסיפים לתערובת מאפין, ומשלבים עד רק מעורבב היטב. ירידה על ידי כף חופנים על גבי תערובת שרימפס חם, משאיר את המרכז חשוף.
מרכיבים שתצטרך
תערובת מאפיןתערובת מאפין
7
אופים 15 עד 20 דקות.
8
מערבבים מרכיבים יחד ולאחסן במיכל אטום עד 6 חודשים.

מרכיבים

23 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת3 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות411אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)עגבניות חתוכות לקוביותעגבניות חתוכות לקוביות2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסלרי קצוץ דקסלרי קצוץ דק340אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חבילת תירס מאפין תערובתחבילת תירס מאפין תערובת1(יכול להיות או להרחיק)טימין מיובשטימין מיובש1ביצה, הוכהביצה, הוכה2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקציר עוף או דגיםציר עוף או דגים596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסהגבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסה11 קילו קישואים,תיבול לימון-פלפלתיבול לימון-פלפל796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמן צמחי, להברשה ולטיגון עמוקשמן צמחי, להברשה ולטיגון עמוק283אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חבילה קפוא לחתוך במיהחבילה קפוא לחתוך במיה2(חוֹרֶף)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל קצוץ דקבצל קצוץ דק2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק(צינור גדול)(צינור גדול)4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשרימפס, ניקה, קלוף, ו deveinedשרימפס, ניקה, קלוף, ו deveined

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

שרימפס עובד ממש טוב עם פינו גריג ' יו, ריזלינג, וסוביניון בלאן. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס מוכן במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן, או ברוטב שום. אתה יכול לנסות מארק מערב פינו גריג ' יו. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.5 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 13 דולר לבקבוק.
מארק ווסט פינו גריג ' יו
מארק ווסט פינו גריג ' יו
פריך ונקי, יין זה כולל טל דבש, פרי אבן והדר עם גימור עדין, נקי, מתמשך.נסה זיווג עם דגים וצ ' יפס ישנים וטובים, סלטי קיץ, וצדפות מאודות בתריסר...או עשרות.