קושימומחה
מוכן ב1 ש, 50 דק.
מנות14
ציון בריאות13
מגזין

תבשיל ירקות

תבשיל ירקות
אם אתה רוצה להוסיף עוד ללא גלוטן, ללא חלב, וכל 30 מתכונים לקופסת המתכונים שלך, תבשיל ירקות עשוי להיות מתכון שכדאי לנסות. המתכון הזה מכסה %17 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה 215 קלוריות, 11 גרם חלבון, ו 14 גרם שומן. מתכון זה משמש 14. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 1 שעה ו 50 דקות. 1 אדם התרשמו מתכון זה. הסתיו יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. זה עובד גם הר ד ' אובר סביר. לכו לחנות ואספו מרק בקר, מלח, גזר ועוד מספר מצרכים להכנתו היום. עם כפית ציון 65%, המנה הזו טובה. אם אהבתם את המתכון הזה, תסתכל על המתכונים הדומים האלה: תבשיל ירקות, תבשיל ירקות, ו תבשיל הירקות הטוב ביותר (טבעוני!).

הוראות

1
בתנור הולנדי, בשר חום בשמן מעל בינוני-גבוה.
מרכיבים שתצטרך
מנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנותמנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנות
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
1 קילו שוקי עוף1 קילו שוקי עוף
2
מוסיפים בצל ומבשלים עד שהם רכים; מסננים.
מרכיבים שתצטרך
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
3
מוסיפים את שבעת המרכיבים הבאים. מכסים ומבשלים עד שהבשר רך, בערך 1 שעה.
מרכיבים שתצטרך
מנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנותמנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנות
4
מוסיפים כרוב, כרובית, גזר, סלרי, שעועית ופטרוזיליה; מכסים ומבשלים עד שהירקות רכים, כ -30 דקות. אם תרצה, לעבות עם קורנפלור מומס במים.
מרכיבים שתצטרך
קרקרים מחיטה מלאהקרקרים מחיטה מלאה
קני ממתקים נוספיםקני ממתקים נוספים
1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום
ל-1 אננסל-1 אננס
1/2 עד 1 אננס (תלוי בגודל), קלוף וחתוך לחתיכות של 1/2 אינץ', לשטוף ולשמור עלים יפים, לקישוט1/2 עד 1 אננס (תלוי בגודל), קלוף וחתוך לחתיכות של 1/2 אינץ', לשטוף ולשמור עלים יפים, לקישוט
מרק עוף או מרק ירקות (או יותר לפי הצורך)מרק עוף או מרק ירקות (או יותר לפי הצורך)
צרור סלרי, פרוס (בערךצרור סלרי, פרוס (בערך
חומץ תפוחים או רוטב חריף, להגשהחומץ תפוחים או רוטב חריף, להגשה
1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן

מרכיבים

1בצל צהוב בינוני, קצוץחתיכות ירקות בגודל נגיסחתיכות ירקות בגודל נגיס9466 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכרוב קצוץכרוב קצוץ3גזר, פרוסגזר, פרוס4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפרחים כרוביתפרחים כרובית1צלעצלע סלרי, פרוסהצלע סלרי, פרוסה11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.טימין מיובשטימין מיובש14ריבס, קצוץ טרי או קפואפטרוזיליה טריה טחוןפטרוזיליה טריה טחון255אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חבילת שעועית ירוקה לחתוך קפוא, מופשרחבילת שעועית ירוקה לחתוך קפוא, מופשר680אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)כבש או חזיר רזה ללא עצמות, חתוך לקוביות בגודל 1 אינץכבש או חזיר רזה ללא עצמות, חתוך לקוביות בגודל 1 אינץ1( חצילים)כרישה, פרוסהכרישה, פרוסה1( חצילים)בצל, קצוץבצל, קצוץ01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס21 ליטר חלב מלא, בטמפרטורת החדרתפוחי אדמה, קלופים וקוביותתפוחי אדמה, קלופים וקוביות11 קילו קישואים,1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים2(חוֹרֶף)פיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשהפיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשה2(חוֹרֶף)2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות14ריבס, קצוץ טרי או קפואעמילן תירס ומים, לא חובהעמילן תירס ומים, לא חובה

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

יין מבעבע ורוז פאסטל מבעבע הם הבחירות המובילות שלי לאנטיפסטי. אם אתה מגיש מבחר מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם ידידותיים מאוד לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. פרארי פרל עם דירוג 4.8 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 38 דולר לבקבוק.
פרארי פרל
פרארי פרל
קש-צהוב עם ברק זהוב קל. אינטנסיבי ומעודן במיוחד עם ניחוחות של שקדים, תפוחים, תבלין קל ורמזים לקרום לחם. יבש, נקי ואלגנטי עם חלקות לאורך זמן. הערות של תפוחים בשלים, שמרים נעימים ושקדים מתוקים.