קושירגיל
מוכן ב45 דק.
מנות1
ציון בריאות6
מגזין

תות-פטל סודה

תות-פטל סודה
תמיד כיף שיש עוד מתכון של דרומיים, אז תנו הזדמנות ל תות-פטל Sodan. מנה זו מכילה כ 5 גר' של חלבון, 11 גרם של שומן, וסך הכל 302 קלוריות. והוא יספק כ 1 מנות. המתכון הזה מכסה %9 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לך סודה, גלידת שמנת חמוצה תות, סוכר, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. זה עובד טוב כמו משקה. זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן חלב חינם, ו דיאט. בסך הכל, מתכון זה מרוויח לא כל כך מדהים spoonacular ציון של 30%. מתכונים דומים: פטל-שקדים סודה, לחם סודה פטל, ו קרם פטל סודה לצוף.

הוראות

1
בכוס גבוהה (לפחות 16 עוז.), סקופים שכבה של גלידה ותותים. במידה 1 כוס, מערבבים סוכר וחומץ פטל עד שהסוכר מומס.
מרכיבים שתצטרך
בערך 7 אונקיות סוכרבערך 7 אונקיות סוכר
תוספת מוקצפת ותותים טריים פרוסים, לא חובהתוספת מוקצפת ותותים טריים פרוסים, לא חובה
זילוף בצורת לבזילוף בצורת לב
ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק
2
תוסיפי סודה קרה.
מרכיבים שתצטרך
מים מוגזיםמים מוגזים
3
יוצקים תערובת על גלידה בכוס.
מרכיבים שתצטרך
זילוף בצורת לבזילוף בצורת לב
4
מגישים עם כפית וקש.
ציוד שתשתמש בו
שתיית קשיותשתיית קשיות

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

דרום עובד ממש טוב עם ריזלינג, יין מבעבע, ו Zinfandel. באופן כללי, יש כמה כללים שיעזרו לך לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן נוצץ יעבוד עם מזונות מטוגנים רבים, בעוד זינפנדל הוא נהדר עם מזון צלוי. אתה יכול לנסות J. J. Prum Graacher Himmelreich Kabinett ריזלינג. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.4 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 22 דולר לבקבוק.
J. J. Prum Graacher Himmelreich Kabinett Riesling
J. J. Prum Graacher Himmelreich Kabinett Riesling
למרות רעננותו הצעירה עדיין, הוא מציג את המאפיין המשובח של ריזלינג פירותי ורמז בסיסי של מינרל מאדמת הלוח הדבונית הכחולה / אפורה.מגישים יין מרענן זה מעט מקורר! כמו aperitif, במיוחד כאשר התבגר יותר, בשילוב עם פירות ים או עופות.