קושיקל
מוכן ב2 דק.
מנות2
ציון בריאות13
דיאטותללא לקטוז
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

אטריות ראמן טעים

אטריות ראמן טעים
אטריות ראמן טעים הוא חלב חינם ומספק כ 2 מנות. מנה אחת מכילה 417 קלוריות, 13 גרם חלבון ו 14 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %16 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. רק מעטים מאוד אהבו את המנה העיקרית. לכו לחנות ותרימו פלפל קאיין, רצועות עוף מטייסון בגריל, אטריות ראמן עוף ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. . זמן הכנת המתכון כ 2 דקות. מתכון זה אופייני למטבח היפני. מתכונים דומים: ראמן אטריות תענוג, סלט כרוב אטריות ראמן, ו סלט אטריות ראמן.

יין מומלץ: ריזלינג, רוטב שומשום יפני, סוביניון בלאן

ריזלינג, סאקי וסוביניון בלאן הם בחירות נהדרות לאטריות ראמן. סאקה היא בחירה מובנת מאליה כשזה מגיע לאוכל יפני. אם אתה רוצה להיצמד ליין ענבים, אם כי, אתה יכול לבחור סוביניון בלאן או ריזלינג. הסלבאך אוסטר זלטינגר הימלרייך ריזלינג קבנט הלבטרוקן עם דירוג של 4 מתוך 5 כוכבים נראה כמו משחק טוב. זה עולה בערך 21 דולר לבקבוק.
Selbach Oster Zeltinger Himmelreich Riesling Kabinett Halbtrocken
Selbach Oster Zeltinger Himmelreich Riesling Kabinett Halbtrocken
# 95 Wine Spectator Top 100 של 2017זה עשיר יותר ופחות מנטה מהרגיל אבל אני אוהב את העושר בבציר זה, אשר יכול להשתמש קצת גראס; אז לצפות יין עם יותר תפוח ופחות מנטה; דברים פריכים. החבילה נקראת Heel ומימין Anrecht, שממנו אחד השלישייה הגדולה של יינות en-bloc מגיע.