קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות12
ציון בריאות0
מטבחיםאמריקאי
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

אייריש קרים שוקולד צ'יפס קאפקייקס

אייריש קרים שוקולד צ'יפס קאפקייקס
אייריש קרים שוקולד צ'יפס Cupcakes עשוי להיות רק אמריקאי מתכון שאתה מחפש. מנה אחת מכילה 277 קלוריות, 3 גר' של חלבון, ו 8 גרם שומן. והוא יספק כ 12 מנות. המתכון הזה מכסה %3 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה מושלם עבור יום פטריק הקדוש. אם יש לכם גבינת שמנת מופחתת שומן, וניל, שמנת קפה, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. מתכון זה מ קוקי טירוף יש 21 אוהדים. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 45 דקות. נסו שוקולד צ'יפ-אייריש קרים קאפקייקס W / Bailey' s Butterercream, שוקולד אייריש קרים מיני קאפקייקס, ו עוגיות שוקולד סטאוט וליקר אייריש קרים (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים תנור ל 325 מעלות F. קו 12 כוסות מאפין עם מצעים נייר.מערבבים יחד קמח, אבקת אפייה ומלח. לקבלת התוצאות הטובות ביותר, לשקול את הקמח כדי לוודא שאתה משתמש 5.5 oz.In קערת ערבוב, מקציפים חמאה וגבינת שמנת.
מרכיבים שתצטרך
1/2 כוס חלב מלא, או יותר לפי הצורך1/2 כוס חלב מלא, או יותר לפי הצורך
חבילה NILLA Wafersחבילה NILLA Wafers
6 צלעות או צלעות חזיר מעצם עצם (8 אונקיות כל אחת)6 צלעות או צלעות חזיר מעצם עצם (8 אונקיות כל אחת)
לוראן מטבח מקצועי®לוראן מטבח מקצועי®
1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים
ציוד שתשתמש בו
מיונז, לכריכהמיונז, לכריכה
גבינת מנצ'גו מגוררת, כמה חופניםגבינת מנצ'גו מגוררת, כמה חופנים
1/3 כוס Crisco® שמן צמחי טהור1/3 כוס Crisco® שמן צמחי טהור
2
מוסיפים סוכר מגורען, סוכר חום ווניל; מכים עד אור וקרם.
מרכיבים שתצטרך
צבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורךצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורך
אגוז מוסקט נוסף, לא חובהאגוז מוסקט נוסף, לא חובה
דבש הדריםדבש הדרים
3
הוסף את הביצים והכה במהירות גבוהה 1 דקה.עם מיקסר על נמוך, או ביד, להוסיף תערובת קמח שמנת אירית לסירוגין, מתחיל ומסתיים בתערובת קמח;. מקפלים בשוקולד צ ' יפס.מחלקים את הבלילה באופן שווה בין כוסות המאפין.
מרכיבים שתצטרך
2 כוסות (12 אונקיות) שוקולד צ'יפס מר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)2 כוסות (12 אונקיות) שוקולד צ'יפס מר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)
קרם איריקרם אירי
לוראן מטבח מקצועי®לוראן מטבח מקצועי®
2 כפות לימון סחוט טרי, או לפי הטעם2 כפות לימון סחוט טרי, או לפי הטעם
ציוד שתשתמש בו
גבינת מנצ'גו מגוררת, כמה חופניםגבינת מנצ'גו מגוררת, כמה חופנים
ליקריץ 42 מחרוזות אדומותליקריץ 42 מחרוזות אדומות
1
מערבבים יחד חמאה ואבקת סוכר.
מרכיבים שתצטרך
ל-2 קיווי בינוניים, קלופים ופרוסיםל-2 קיווי בינוניים, קלופים ופרוסים
6 צלעות או צלעות חזיר מעצם עצם (8 אונקיות כל אחת)6 צלעות או צלעות חזיר מעצם עצם (8 אונקיות כל אחת)
2
מוסיפים וניל וכמה כפיות של שמנת אירית. הגדל את מהירות הערבוב והכה עד אור וקרם, הוספת שמנת אירית יותר במידת הצורך. אם ציפוי טעם מתוק מדי, להשתמש קצת חלב במקום.
מרכיבים שתצטרך
קרם איריקרם אירי
דבש הדריםדבש הדרים
ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק
קני סוכריות מרוסקים נוספיםקני סוכריות מרוסקים נוספים

מרכיבים

11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1/2 כוס חלב מלא, או יותר לפי הצורך1/2 כוס חלב מלא, או יותר לפי הצורך156אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)1/4 כוסות קמח עוגה-החלפת כל המטרה לא יעבוד טוב1/4 כוסות קמח עוגה-החלפת כל המטרה לא יעבוד טוב6(חוֹרֶף)שמנת אירית (ביילי של, מייקל) או שמנת קפה בטעמיםשמנת אירית (ביילי של, מייקל) או שמנת קפה בטעמים1גדולביצה בתוספת 2 כפות ביצה מוכהביצה בתוספת 2 כפות ביצה מוכה1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורךצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורך21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.קרם אירי ועוד לפי הצורך או לפי הצורךקרם אירי ועוד לפי הצורך או לפי הצורך1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסוכר חום בהיר ארוזסוכר חום בהיר ארוז3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאבקת סוכר-fluffed וקל כפית לתוך כוסאבקת סוכר-fluffed וקל כפית לתוך כוס85אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)קרם שומן מופחת (Neufchatel) גבינה, מרכךקרם שומן מופחת (Neufchatel) גבינה, מרכך01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים4(חוֹרֶף)חמאה (מומלחת רצוי), מרוכךחמאה (מומלחת רצוי), מרוכך1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשוקולד צ'יפס חצי מתוק (השתמש פחות או יותר אם תרצה) - מיני צ' יפס הם הטובים ביותרשוקולד צ'יפס חצי מתוק (השתמש פחות או יותר אם תרצה) - מיני צ' יפס הם הטובים ביותר01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.דבש הדריםדבש הדרים11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס