קושיקשה
מוכן ב1 ש
מנות4
ציון בריאות10
מגזין

איך להכין בשר חזיר ומרק תפוחי אדמה

איך להכין בשר חזיר ומרק תפוחי אדמה
איך להכין בשר חזיר ומרק תפוחי אדמה יכול להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. מנה זו מכילה כ 18 גרם חלבון 22 גרם של שומן, וסך הכל 400 קלוריות. המתכון הזה מכסה %20 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 4 מנות. מתכון זה מ Allrecipes יש 612 אוהדים. זה מושלם עבור סתיו. אם יש לכם מרק עוף, בשר חזיר, קמחוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב החמאה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת חמאת קינמון כקינוח. מן ההכנה לצלחת, מתכון זה לוקח בערך 1 שעה. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון spoonacular די טוב של 67%. נסו הפוך מרק בטטה משלך, הקרם של מרק ארטישוק של מאסון-מכינים את המרק המיוחד הזה בבית, ו אין מרק טאקו זמן-לעשות מרק מהיר וקל כי הוא טעים ומוכן בעוד כמה דקות (מתכונים דומים).

הוראות

1
ממיסים חמאה בסיר מעל חום בינוני עד חום זהוב. מערבבים בגזר, סלרי, בצל, חזיר ושום; מבשלים ומערבבים במשך 5-6 דקות, עד שהירקות מתרככים והבצל שקוף.
מרכיבים שתצטרך
ירקירק
חמאהחמאה
גזרגזר
סלריסלרי
שוםשום
בצלבצל
חםחם
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
2
מערבבים בקמח; לבשל במשך כ 3 דקות. מערבבים במרק עוף, 1 כוס בכל פעם.
מרכיבים שתצטרך
מרק עוףמרק עוף
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
3
מוסיפים מים ומערבבים לשלב. להפוך את החום גבוה ולהביא לרתיחה. מבשלים על בינוני נמוך במשך 15 דקות, ערבוב מדי פעם.
מרכיבים שתצטרך
מיםמים
4
לטעום את המרק למלח ולהוסיף יותר במידת הצורך. מערבבים בתפוחי אדמה; מבשלים 15 דקות, עד שתפוחי האדמה רכים. שומן דל שומן אם תרצה.
מרכיבים שתצטרך
תפוח אדמהתפוח אדמה
מלחמלח
מרקמרק
5
עם מחית תפוחי אדמה, מועך את המרק כמה פעמים, משאיר הרבה חתיכות שלמות של תפוחי אדמה. מתבלים במלח ופלפל לפי הטעם, מוסיפים קאיין אם רוצים, ומוסיפים שמנת. מערבבים לשלב וחום דרך.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
פלפל קאיין טחוןפלפל קאיין טחון
תפוח אדמהתפוח אדמה
קרםקרם
מרקמרק
ציוד שתשתמש בו
מרסק תפוחי אדמהמרסק תפוחי אדמה
6
מקשטים עם עירית טרייה.
מרכיבים שתצטרך
עירית טרייהעירית טרייה