קושיקשה
מוכן ב1 ש
מנות6
ציון בריאות14
מגזין

אנצ'ילדה עוף

אנצ'ילדה עוף
מתכון עוף Enchiladan מוכן בערך 1 שעה והוא בהחלט גדול ללא גלוטן אפשרות לאוהבי אוכל מקסיקני. במנה עיקרית זו יש 379 קלוריות, 30 גרם חלבון ו 19 גרם של שומן למנה. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים.. לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, גשו לסופר וקנו חזה עוף, סלסה, שמנת ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב העגבניות אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,כדורי פופקורן אדמוניים ורודים כקינוח. נסו תבשיל אנצ'ילדה עוף (Aka. "מוערמים" אנצ'ילדה עוף), עוף אנצ'ילדה., ו עוגת אנצ'ילדה עוף (מתכונים דומים).

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

פינו נואר, ריזלינג ורוזה נוצץ הם בחירה מצוינת למקסיקני. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. בואנה ויסטה שאטו בואנה ויסטה פינו נואר עם דירוג של 4.8 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 39 דולר לבקבוק.
בואנה ויסטה שאטו בואנה ויסטה פינו נואר
בואנה ויסטה שאטו בואנה ויסטה פינו נואר
ניחוחות של תה שחור ו הל הם שכבתיים על ידי הערות של אוכמניות ו blackberry. טעמים טריים של חמוציות, שזיף וקליפת תפוז מספקים צלילים מלוחים תוססים עם מגע של מינרלים והל. זהו יין פינו נואר עשיר ובעל גוף מלא עם חומציות מאוזנת וגימור בעל מרקם דק.