קושימומחה
מוכן ב45 דק.
מנות45
ציון בריאות0
מגזין

בוריטו אופים

בוריטו אופים
בוריטו אופים יכול להיות רק מקסיקני מתכון שאתה מחפש. מנה אחת מכילה עד 4 גר' של חלבון, 2 גרם של שומן, וסך הכל 55 קלוריות. והוא יספק כ 45 מנות. המתכון הזה מכסה %2 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, אם יש לכם טורטיות קמח, שעועית טרי טאקו bellâ®, בשר טחון, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. הכנת המנה לוקחת כ 45 דקות. הציון הזה לא כל כך יוצא מן הכלל. נסו בוריטו אופים, בוריטו אופים, ו ארוחת בוקר מחבת אחת בוריטו לאפות (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים תנור ל-350F.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
לבשל בשר עם תערובת תיבול לפי הוראות על החבילה.
מרכיבים שתצטרך
תערובת תיבולתערובת תיבול
בשרבשר
3
מקום 4 טורטיות על החלק התחתון של צלחת עוגה 9 אינץ ' ריססו עם ספריי בישול, חופפים לפי הצורך כדי לכסות לחלוטין את החלק התחתון של צלחת עוגה. למעלה עם שכבות של חצי כל אחד שעועית, תערובת בשר וגבינה. חזור על שכבות. מכסים עם טורטיות שנותרו.
מרכיבים שתצטרך
תרסיס בישולתרסיס בישול
טורטיהטורטיה
גבינהגבינה
שעועיתשעועית
בשרבשר
4
אופים 30 דקות. או עד תערובת בשר מחומם דרך גבינה מותכת.
מרכיבים שתצטרך
גבינהגבינה
בשרבשר
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
5
חתוך לחתיכות כדי לשרת.

ציוד

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

פינו נואר, ריזלינג ורוזה נוצץ הם בחירה מצוינת למקסיקני. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. יין אחד שאפשר לנסות הוא ביירון פידלסטיקס ויניארד פינו נואר. יש לו 5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 45 דולר.
ביירון פידלסטיקס ויניארד פינו נואר
ביירון פידלסטיקס ויניארד פינו נואר
2016 פידלסטיקס כרם פינו נואר מציג תכונות סגולות ואוכמניות, יחד עם כדור הארץ, רמזים של תה שחור וגימור מעושן ארוך.טבעוני