קושימומחה
מוכן ב6 שעות, 15 דק.
מנות8
ציון בריאות40
מגזין

בוריטוס לבישול איטי

בוריטוס לבישול איטי
בוריטוס לבישול איטי עשוי להיות רק מקסיקני מתכון שאתה מחפש. מנה אחת מכילה 708 קלוריות, 41 גר' של חלבון, ו 24 גרם שומן. והוא יספק כ 8 מנות. המתכון הזה מכסה %32 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. אם יש לך שעועית, סלסה, סטייק עגול צבי, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב סלסה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,סלסה תות קינוח כקינוח. . נסו תבשיל בשר צבי מבושל איטי, תבשיל בשר צבי מבושל איטי, ו בישול איטי צ'ילי בשר צבי (מתכונים דומים).

הוראות

1
מניחים את סטייקים בשר צבי לתחתית של סיר איטי; לכסות עם סלסה. זרוק חצי מהנוזל מהשעועית השחורה, ואז לשפוך את השעועית לתוך התנור האיטי יחד עם Mexicorn.
מרכיבים שתצטרך
סטייק בשר צביסטייק בשר צבי
(טרידר ג'ו'ס)(טרידר ג'ו'ס)
MexicornMexicorn
חומץ תפוחים או רוטב חריף, להגשהחומץ תפוחים או רוטב חריף, להגשה
סכין חיתוך (להשתמש עם מבוגר)סכין חיתוך (להשתמש עם מבוגר)
ציוד שתשתמש בו
2 כפות ג'לפנו צ'ילי קצוץ דק עם זרעים2 כפות ג'לפנו צ'ילי קצוץ דק עם זרעים
2
הגדר את התנור האיטי על נמוך, ומבשלים 6 עד 8 שעות עד הצבי מתפרק בקלות עם מזלג.
מרכיבים שתצטרך
בשר צביבשר צבי
ציוד שתשתמש בו
2 כפות ג'לפנו צ'ילי קצוץ דק עם זרעים2 כפות ג'לפנו צ'ילי קצוץ דק עם זרעים
3
לשבור את הבשר לחתיכות בגודל ביס, ולאחר מכן מערבבים בקוביות גבינת שמנת עד נמס.
מרכיבים שתצטרך
חבילות גבינת שמנת, טמפרטורת החדר, בתוספת 2 (8 אונקיות) חבילות גבינת שמנת מוקצפתחבילות גבינת שמנת, טמפרטורת החדר, בתוספת 2 (8 אונקיות) חבילות גבינת שמנת מוקצפת
מנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנותמנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנות
4
מניחים טורטייה על משטח העבודה שלך, ואז כפית חלק המילוי באמצע הדרך בין הקצה התחתון לבין מרכז טורטייה. לשטח את המילוי לצורה מלבנית עם החלק האחורי של כף.
מרכיבים שתצטרך
4 טורטיות קמח (6 אינץ'), טמפרטורת החדר4 טורטיות קמח (6 אינץ'), טמפרטורת החדר
5
מפזרים קצת מהגבינה המקסיקנית תערובת על המילוי. מקפלים את החלק התחתון של טורטייה נוח על המילוי, ואז לקפל את הקצוות שמאלה וימינה.
מרכיבים שתצטרך
גבינה מקסיקניתגבינה מקסיקנית
4 טורטיות קמח (6 אינץ'), טמפרטורת החדר4 טורטיות קמח (6 אינץ'), טמפרטורת החדר
6
מגלגלים את הבוריטו לקצה העליון, ויוצרים גליל הדוק. חזור עם שאר החומרים.
מרכיבים שתצטרך
דראגי פנינה לבנותדראגי פנינה לבנות

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

מקסיקני עובד ממש טוב עם פינו נואר, ריזלינג, רוזה נוצץ. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא פסגת חץ וקשת Willamette עמק פינו נואר. יש לו 4.9 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 40 דולר.
פסגת חץ וקשת ווילאמט עמק פינו נואר
פסגת חץ וקשת ווילאמט עמק פינו נואר
ארומטי בעוז, יין זה משלב באומץ זוג ייחודי עמק וילאמט subappellations תחת פקק אחד. נוכחותו מורגשת מיד בצורה של ניחוח מונע בושם וחודר של שומר, תות, אניס מיובש. על החיך, פינו נואר הוא מוצק ומלא חיים,עם שפע של הערות אוכמניות בר.פיוזינג האלגנטיות של גבעות דנדי, השריר הגולמי של גבעות אולה-אמיטי, ואת הטבע כהה הפרי של כרם שיאה, יין זה מאפיין את הרוח של העמק. עם טאנינים מוצקים מעט בהירות בסיסית,הוא מלא, מאוזן, וראוי לומר פינו נואר. בציר 2018 המדהים חוגג איזון, מרקם, וצבע אינטנסיבי, ואת היין הזה מבטא בצורה מסודרת את כל האמור לעיל.