קושיקשה
מוכן ב50 דק.
מנות6
ציון בריאות16
מגזין

גאמבו מואר

גאמבו מואר
תשכחו לצאת לאכול או להזמין אוכל לקחת בכל פעם שאתם משתוקקים לאוכל קייג'ון. נסו להכין את Gumbo מוארך בבית. חלק אחד של המנה הזו מכיל בסביבות 36 גרם חלבון , 8 גרם שומן , ובסך הכל 363 קלוריות . , מתכון זה מכסה 20% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. אדם אחד התרשם מהמתכון הזה. גשו לסופר וקנו שרימפס, שמן קנולן, בצל ועוד מספר מצרכים כדי להכין אותו היום. הוא מובא אליך על ידי Taste of Home. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר דיאטה ללא חלב . לא הרבה אנשים באמת אהבו את המנה העיקרית הזו. מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 50 דקות . בכל השיקולים, החלטנו שהמתכון הזה ראוי לציון של 63% . הציון הזה מוצק. מתכונים דומים: Gumbo-laya” (Gumbo + Jambalaya) Stw , Green Gumbo (gumbo Z'herbes) ו- Lightened Up Tiramisu .

הוראות

1
במחבת גדולה על אש בינונית-גבוהה, מבשלים ומערבבים קמח במשך 6-7 דקות או עד לצבע חום בהיר. מעבירים מיד לקערה קטנה; להקציף מרק עד לקבלת תערובת חלקה.
מרכיבים שתצטרך
חבילת אפונת צרור, מופשרת או פחית אחת (15-1/2 אונקיות) אפונה שחורת עיניים, סחוטהחבילת אפונת צרור, מופשרת או פחית אחת (15-1/2 אונקיות) אפונה שחורת עיניים, סחוטה
לוראן מטבח מקצועי®לוראן מטבח מקצועי®
ציוד שתשתמש בו
1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)
לימון סחוט טרי, או לפי הטעםלימון סחוט טרי, או לפי הטעם
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
2
באותה מחבת מטגנים בשמן את הבצל, הסלרי והפלפל הירוק עד לריכוך.
מרכיבים שתצטרך
1/4 כוס פלפל ירוק קצוץ, לא חובה1/4 כוס פלפל ירוק קצוץ, לא חובה
צרור סלרי, פרוס (בערךצרור סלרי, פרוס (בערך
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)
3
להוסיף שום; לבשל עוד דקה. מערבבים את תערובת הקמח; להוסיף למחבת. להביא לרתיחה; מבשלים ומערבבים במשך 2 דקות או עד שמסמיך.
מרכיבים שתצטרך
1 תפוז, גרידה1 תפוז, גרידה
לוראן מטבח מקצועי®לוראן מטבח מקצועי®
ציוד שתשתמש בו
1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)
4
מוסיפים את הנקניק, הבמיה, עלי הדפנה, התיבול הקריאולי, מלח ופלפל. מבשלים ללא מכסה במשך 4-5 דקות או עד שהבמיה רכה. מערבבים פנימה שרימפס ועוף. מבשלים ומערבבים עוד 5-6 דקות או עד שהשרימפס הופך לורוד. לזרוק עלי דפנה.
מרכיבים שתצטרך
10 עד 12 שרימפס גדולים (ספירה של 21 עד 25), קלופים וחסרי עורקים, עם זנבות10 עד 12 שרימפס גדולים (ספירה של 21 עד 25), קלופים וחסרי עורקים, עם זנבות
1 כוס אורז בר, שטוף היטב1 כוס אורז בר, שטוף היטב
3 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת3 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת
אפונת שלג, מופשרתאפונת שלג, מופשרת
1 קילו תפוחי אדמה קטנים של יוקון גולד, מקורצפים אך לא קלופים1 קילו תפוחי אדמה קטנים של יוקון גולד, מקורצפים אך לא קלופים
1/2 כפית ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)1/2 כפית ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)
במיהבמיה
5
מגישים עם אורז.
מרכיבים שתצטרך
עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)

יין מומלץ: סוביניון בלאן, יין ורדים, אלברינו

סוביניון בלאן, יין רוזה ואלברינו הם הבחירות המובילות שלי לגמבו. יינות אלה דלי טאנין ואלכוהול נמוך יותר ישלימו את החום במנות קייג'ון מתובלות, במקום לגרום לפה שלך לשרוף יותר. המומו סוביניון בלאן עם דירוג 4.7 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 15 דולר לבקבוק.
מומו סוביניון בלאן
מומו סוביניון בלאן
מציג אף מורכב עם ניחוחות של פירות טרופיים, תווים עשבוניים ורמז לקסיס. התסיסה הטבעית מוסיפה איכות עשירה ומרקם לחך, עם תווים עדינים של גרידת לימון ופסיפלורה. הגימור פריך ויבש. טעים עם כל סוגי פירות הים וסלטי הקיץ, או ליהנות בפני עצמו כאפריטיף מרענן.