קושירגיל
מוכן ב25 דק.
מנות4
ציון בריאות18
מגזין

גבינת סטייק פיקנטי

גבינת סטייק פיקנטי
המתכון סטייק גבינה מתובלת יכול לספק הכמיהה המקסיקנית שלך בערך 25 דקות. המתכון הזה מכסה %21 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתאבן זה יש 603 קלוריות, 25 גרם חלבון ו 29 גרם של שומן למנה. והוא יספק כ 4 מנות. אם יש לך צ'דר, סטייק סינטה, טורטיות קמח, ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול לעשות את זה. כדי להשתמש ב טורטיות הקמח אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,צ'יפס סוכר קינמון כקינוח. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור יום ולנטין. נסו גבינת סטייק פיקנטי, סטייק וגבינה כחולה, ו שאריות סטייק ותרד עם גבינת פרובולון (מתכונים דומים).

הוראות

1
לפרוס 2 של טורטיות קמח על משטח שטוח. למעלה עם 1/2 כוס צ ' דר, מתפשט באופן שווה על טורטיות. מחלקים את הסטייק בין טורטיות ומפזרים עם הכמות הרצויה של jalapeno. למעלה עם סלסה הנותרים 1/4 כוס גבינה. למעלה עם טורטיות שנותרו ולחץ לאטום.
מרכיבים שתצטרך
4 טורטיות קמח (6 אינץ'), טמפרטורת החדר4 טורטיות קמח (6 אינץ'), טמפרטורת החדר
12 פלפלי ג'לפנו (בערך 3 אינץ' כל אחד)12 פלפלי ג'לפנו (בערך 3 אינץ' כל אחד)
רוטב חמוציות, להגשהרוטב חמוציות, להגשה
סכין חיתוך (להשתמש עם מבוגר)סכין חיתוך (להשתמש עם מבוגר)
סטייק צלעות חתוך כפול עם עצם (בערך 2 1/2 אינץ' עובי; בערך 2 1/2 פאונד), חתוך מעודפי שומןסטייק צלעות חתוך כפול עם עצם (בערך 2 1/2 אינץ' עובי; בערך 2 1/2 פאונד), חתוך מעודפי שומן
2
מחממים מחבת סאוט גדולה מעל חום גבוה.
ציוד שתשתמש בו
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות
3
הוסף מספיק שמן כדי מעיל התחתון של המחבת ולהוריד את החום בינוני. מבשלים עד חום זהוב משני הצדדים, על 3 דקות לכל צד. חזור עם הקסדייה האחרת.
מרכיבים שתצטרך
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות
4
בואו מגניב במשך 5 דקות. חתוך ל-8 או 10 חתיכות.
5
מקשטים עם סלסה וספריגים כוסברה.
מרכיבים שתצטרך
2 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות שמן זית2 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות שמן זית
סכין חיתוך (להשתמש עם מבוגר)סכין חיתוך (להשתמש עם מבוגר)

יין מומלץ: מרלו, קברנה סוביניון, פינו נואר

מרלו, קברנה סוביניון ופינו נואר הם הבחירה הראשונה שלי לסטייק. אחרי הכל, בשר בקר ויין אדום הם שילוב קלאסי. בדרך כלל, סטייקים רזים הולכים טוב עם אדום בהיר או בעל גוף בינוני, כגון פינו נואר או מרלו, בעוד סטייקים שמנים יותר יכולים להתמודד עם אדום נועז, כגון קברנה סובינגון. אתה יכול לנסות ריימונד R אוסף מרלו. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.1 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 12 דולר לבקבוק.
Raymond Collection Merlot
Raymond Collection Merlot
המרלו ממלא את הפה בטעמי דובדבן, פטל ושזיף חלקים יחד עם רמזים של אדמה ותבלינים בגימור וניל קלוי. בעל גוף מלא, אך נגיש, עם איזון טוב של חומצה וטאנינים. הצמד עם כל דבר מ סלמון בגריל, בשר חזיר tenderloin, עוף ברביקיו וצלעות לקארי אדום תאילנדי או טג ' ין מרוקאי.