קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות34
מגזין

גואקמולי

גואקמולי
גוואקמולי יכול להיות בדיוק המתכון הצמחוני ללא גלוטן, ללא מוצרי חלב, פליאוליטי ולקטו אובו שחיפשתם. חלק אחד של המנה הזו מכיל כ-3 גרם חלבון, 20 גרם שומן ובסך הכל 224 קלוריות. מתאים ל-6 ומחירו 1 מנות.16 דולר למנה. המתכון הזה מ- Foodnetwork דורש בצל, מלח ופלפל, עגבנייה ושן שום. כמה אנשים מאוד אהבו את ההידור הזה. 15 אנשים מצאו את המתכון הזה טעים ומשביע. מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 45 דקות. מתכון זה אופייני למטבח המקסיקני. בסך הכל, המתכון הזה זוכה לציון ספונקולרי מרהיב של 88%. משתמשים שאהבו את המתכון הזה אהבו גם גוואקמולי, איך מכינים גוואקמולי | גוואקמולי מקסיקני, פלנטיין ירוק מטוגן עם גוואקמולי ושרימפס (Tostada de Plátano con Camarones y Guacamole), ופלנטיין ירוק מטוגן עם גוואקמולי ושרימפס (Tostada de Plátano con Camarones y Guacamole).

הוראות

1
צפו איך מכינים את המתכון הזה.
2
מגלענים וחוצים אבוקדו ושולפים את הבשר לקערת ערבוב. מועכים את האבוקדו עם מזלג ומשאירים אותו עדיין מעט סמיך.
מרכיבים שתצטרך
6 בצל ירוק (חלקים לבנים וירוקים) פרוסים דק6 בצל ירוק (חלקים לבנים וירוקים) פרוסים דק
ציוד שתשתמש בו
2 כפות סורגום או מולסה2 כפות סורגום או מולסה
3
מוסיפים את שאר החומרים, מערבבים בעדינות.
4
מקררים מכוסה בניילון נצמד למשך שעה לפחות לפני ההגשה.
מרכיבים שתצטרך
1 (20 אונקיות) קופסת DOLE® אננס טבעות, סחוטה1 (20 אונקיות) קופסת DOLE® אננס טבעות, סחוטה
ציוד שתשתמש בו
1-2/3 כוסות שוקולד צ'יפס חצי מתוק1-2/3 כוסות שוקולד צ'יפס חצי מתוק

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

גוואקמולי עובד ממש טוב עם פינו נואר, ריזלינג ורוזה נוצץ. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים דלי טאנין כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא גם זיווג בטוח. אתה יכול לנסות את Domaine Ravaut: Grand Cru Hautes Mourottes Pinot Noir Wine. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-79 דולר לבקבוק.
Domaine Ravaut: Grand Cru Hautes Mourottes Pinot Noir Wine
Domaine Ravaut: Grand Cru Hautes Mourottes Pinot Noir Wine
גוון ברונזה אדמדם חושף את גילו של היין הזה, אבל עדיין יש לו הרבה חיים. אף עמוק ועשיר מרמז על דובדבנים שחורים בשלים, ציפורן וקסיס. לאחר שהיין הספיק לנשום, הוא מתחיל לחשוף עוד יותר תבלינים ופרי. שותה יפה עכשיו אבל סביר להניח שיישאר אטרקטיבי עד 2019 לפחות.