קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות12
ציון בריאות5
מטבחיםמקסיקני
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

גן אנצ'ילדות

גן אנצ'ילדות
מתכון גן אנצ'ילדות מוכן תוך כ 45 דקות,. וזה בהחלט מדהים ללא גלוטן וצמחוני אפשרות לאוהבי אוכל מקסיקני. מתאים ל-12 מנות. מנה אחת מכילה 134 קלוריות, 5 גרם של חלבון ו4 גרם של שומן. אם יש לכם קישואים, גבינות צ'דר ומונטריי ג' ק, פלפלים ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתם יכולים לעשות את זה. נסו גן שופע אנצ'ילדות קישואים, גן קפונטי-פסטה עם טעמי גן טריים (יום שני ללא בשר), ו סלט גינה כמעט מפורסם (חקיין גן זית) (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים תנור ל-375-אף.
2
מבשלים ומערבבים chayotes ב ההלבשה במחבת גדולה על חום בינוני גבוה 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
3
מוסיפים תירס, פלפלים, גזר ואורגנו; מבשלים 5 דקות., ערבוב מדי פעם. מערבבים בקישואים; לבשל ומערבבים 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
4
לטבול 1 טורטייה ברוטב אנצ ' ילדה; כפית 1/4 תערובת ירקות כוס במרכז טורטיה, ואז מפזרים 1 כף. גבינה.
מרכיבים שתצטרך
5
להפשיל בחוזקה.
מרכיבים שתצטרך
6
מקום, צד התפר למטה, בתבנית אפייה 13x9 אינץ ' מרוסס עם ספריי בישול. חזור עם טורטיות שנותרו; לכסות עם רוטב וגבינה הנותרים.
מרכיבים שתצטרך
7
אופים 20 דקות. או עד מחומם דרך.

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

פינו נואר, ריזלינג ורוזה נוצץ הם בחירה מצוינת למקסיקני. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. פרנסיס פורד קופולן אורגון פינו נואר עם דירוג 4.6 מתוך 5 כוכבים נראה כמו משחק טוב. זה עולה בערך 21 דולר לבקבוק.
פרנסיס פורד קופולה אורגון פינו נואר
פרנסיס פורד קופולה אורגון פינו נואר
הפינו נואר הזה, שגדל בכינוי שחווה קיץ קריר וחורף מתון, מציע ניגוד מרגש לביקבוק הקליפורני של קופולה, המביע מבנה טאנין עדין יותר וחומציות גבוהה יותר שהופכת אותו לאלגנטי ומידתי היטב. יין זה משקף את המהות של האפלאסיון והטעמים שהופכים את פינו נואר אורגון לרצוי כל כך.קל ומסוגנן, החיך מציג בחירה טריה, חומציות תוססת, ומתיקות אלון מאוזנת היטב.הבציר הזה הוא פירות קדימה עם מרקמים גמישים satinyואת הטאנינים בשלים. בזכות מבחר חבית זהיר, notesof שקדים בגריל ולחם קלוי הם beautifulyintegrated לתוך מטריצת הטעם.