קושיקל
מוכן ב24 דק.
מנות4
ציון בריאות52
מגזין

דג סלמון מבושל עם ויניגרט פרג

דג סלמון מבושל עם ויניגרט פרג
דג סלמון מבושל עם ויניגרט פרג הוא ללא גלוטן, חלב חינם, וראשוני מנה עיקרית. מנה אחת מכילה 298 קלוריות, 24 גרם חלבון ו 9 גר' של שומן. והוא מתאים להגשה ל 4 מנות סועדים.. גשו לסופר וקנו כרישה לתינוק, יין, פלפל ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב טריזי לימון אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,בקלאווה מגולגלת כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 24 דקות. נסו ויניגרט זרעי פרג תות, ויניגרט זרעי אפרסק-פרג, ו אשכוליות-ויניגרט פרג (מתכונים דומים).

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן

שרדונה, פינו נואר וסוביניון בלאן הם בחירה מצוינת לסלמון. כדי להחליט על לבן או אדום, אתה צריך לשקול תיבול ורטבים שלך. שרדונה הוא חבר נהדר של חמאה, מנות שמנת, בעוד סוביניון בלאן יכול להשלים עשב או מנות מרוכז הדרים. בעל גוף בהיר, אדום טאנין נמוך כגון פינו נואר הולך נהדר עם סלמון צלוי או בגריל. שרדונה שמורת 7cellars Elway עם 4.9 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו משחק טוב. זה עולה בערך 28 דולר לבקבוק.
שרדונה שמורת 7cellars Elway
שרדונה שמורת 7cellars Elway
שרדונה שמורת אלווי 2018 הוא מאוזן היטב, מציג פירות טרופיים פריכים, תפוחים ואגסים טעמים עם אלמנטים פרחוניים קלים. רמזים של וניל משלימים גימור אלון חלק, מתמשך.זוג זה יין פריך עם מנות קלות כגון פירות פרוסים & גבינות, סלט פסטה לימון, עוף קלוי עם עשבי תיבול, או פודינג וניל.