קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות7
מגזין

החציל של לוקה פרמזן

החציל של לוקה פרמזן
פרמזן החצילים של לוקה עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. צופה הדמות שלך? למתכון ואינו מכיל גלוטן,, ידידותי לפודמפ וקטוגני יש 227 קלוריות, 16 גרם חלבון, ו 16 גרם שומן למנה. המתכון הזה מכסה 9% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מתכון זה משמש 6. מתכון זה אופייני למטבח הים תיכוני. אם יש לכם פנגראטו, שמן זית, עלי בזיליקום ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. מתכון זה מן המתכונים שלי יש 1 אוהדים. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 45 דקות. בסך הכל, מתכון זה מרוויח לא כל כך מדהים כף ציון של 39%. נסו החציל של לוקה פרמזן, האוכמניות של טוני דה לוקה, ו צ'יפס חציל אפוי פריך עם רוטב טבילה במרינרה (צ' יפס פרמזן חציל אקאן!) (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים תנור ל 37
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
מניחים פרוסות חצילים על מחבת ג ' לי רול. למעלה כל אחד עם חצי עגבניות 1 חתיכת בוראטה או מוצרלה.
מרכיבים שתצטרך
מוצרלהמוצרלה
חצילחציל
בוראטהבוראטה
עגבנייהעגבנייה
ג'ליג'לי
גלולגלול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
3
אופים ב 375 במשך 7 דקות או עד מחומם היטב וגבינה מתחיל להמיס.
מרכיבים שתצטרך
גבינהגבינה
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
4
מניחים על מגש ומזלפים שמן על גבינה. למעלה באופן שווה עם בזיליקום ופרמזן.
מרכיבים שתצטרך
פרמזןפרמזן
גבינהגבינה
באזיל!באזיל!
שמן בישולשמן בישול
5
מפזרים פנגראטו.

יין מומלץ: קיאנטיname, Trebbiano, ורדיקיו.

איטלקית עובדת ממש טוב עם קיאנטי, טרביאנו ורדיצ ' יו. האיטלקים יודעים אוכל והם יודעים יין. טרביאנו ורדיצ ' יו הם יינות לבנים איטלקיים המשתלבים היטב עם דגים ובשר לבן, ואילו קיאנטי הוא אדום איטלקי נהדר למנות כבדות ונועזות יותר. אתה יכול לנסות קאפוסאלדו קיאנטי. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג 5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ -13 דולר לבקבוק.
קאפוסאלדו קיאנטי
קאפוסאלדו קיאנטי
אדום רובי עם ארומה וטעם של דובדבנים אדומים, מרקם חלק, מבנה מעולה וגימור ארוך ואלגנטי. הכי טוב עם פיצה, פסטה עם רטבים על בסיס עגבניות או בשר, פטריות בשריות, עוף צלוי או בשרים על האש.תערובת: 75% סנג ' ובזה, 10% קברנה סוביניון, 10% מרלו, 5% מלוואסיה