קושיקל
מוכן ב15 דק.
מנות1
ציון בריאות22
מגזין

חומוס קרמי וכריך הודו מעושן

חומוס קרמי וכריך הודו מעושן
חומוס קרמי וכריך הודו מעושן עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. מנה אחת מכילה 761 קלוריות, 32 גרם חלבון ו 35 גרם שומן. והוא מתאים להגשה ל 1 מנות סועדים.. זמן הכנת המתכון כ 15 דקות. אם יש לכם עגבניות מיובשות, בצל ירוק, שוםוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש עד החומוס אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,קינוח חומוס כקינוח. מתכון זה אופייני למטבח המזרח התיכון. מתכונים דומים: כריך הודו פריך עם חומוס, כריך בשר חזיר ועוף הודו מעושן, ו כריך הודו מעושן עם מרמלדת רוזמרין.

הוראות

1
מורחים את חומוס הירקות הקרמי על החצי התחתון של הבייגל, ואז למעלה עם עלי התרד, עגבניות, טורקיה, מלפפונים והחצי השני של הבייגל. לעטוף את הכריך במגבת נייר ולאחר מכן רדיד אלומיניום.
מרכיבים שתצטרך
תרדתרד
מלפפוןמלפפון
חומוסחומוס
מורחיםמורחים
עגבנייהעגבנייה
טורקיה כולהטורקיה כולה
בייגלבייגל
עוטףעוטף
ציוד שתשתמש בו
רדיד אלומיניוםרדיד אלומיניום
מגבות ניירמגבות נייר
2
Pulse Neufchatel, חומוס, עגבניות, גזר, שום בצל ירוק במעבד מזון עד מעורב באופן מלא, אבל קצת עבה.
מרכיבים שתצטרך
NeufchatelNeufchatel
בצל ירוקבצל ירוק
עגבנייהעגבנייה
גזרגזר
שוםשום
חומוסחומוס
ציוד שתשתמש בו
מעבד מזוןמעבד מזון
3
העברה למכולה. ממרח זה ישמור היטב במקרר במשך כשבוע.
מרכיבים שתצטרך
מורחיםמורחים

יין מומלץ: ורוד נוצץ, יין מבעבע

רוזה מבעבעת ויין מבעבע הם בחירה מצוינת לחומוס. אם אתה מגיש מבחר של מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם מאוד ידידותיים למזון ומשלימים מגוון רחב של טעמים. מרטיני ורוסי רוזה נוצץ עם דירוג של 4.1 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 13 דולר לבקבוק.
מרטיני ורוסי רוז מוגז
מרטיני ורוסי רוז מוגז
בהשראת אזור פיימונטה המפורסם של איטליה, Martini & ROSSI Sparkling Rosé הוא יין ורוד אלגנטי. הוא מעוצב ממגוון ענבים, אשר נלחצים בעדינות כדי לשמור על ניחוחות ייחודיים, מעורר וצבע יפה.זה יין מבעבע יפה, עם ארומה מפתה הערות עדינות של פטל ורד בר, מוכיח אפריטיף מעולה, או לפיקניק עם חברים.