קושירגיל
מוכן ב45 דק.
מנות2
ציון בריאות23
מגזין

טארו ניוקי עם קרם Gruyere

טארו ניוקי עם קרם Gruyere
ניוקי טארו עם קרם Gruyere יכול להיות רק הים התיכון מתכון שאתה מחפש. והוא יספק כ 2 מנות. מנה אחת מכילה 1030 קלוריות, 38 גרם חלבון ו 74 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %26 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לכם סאטו imo, קמח, פקורינו רומנו, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זה עובד היטב כמנה עיקרית. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. נסו גלידת טארו, עוגת טארו עם ציפוי גבינת שמנת, ו ליק-Gruyere מרק שמנת (מתכונים דומים).

יין מומלץ: קיאנטיname, Trebbiano, ורדיקיו.

איטלקית ניתן לזווג עם קיאנטי, Trebbiano, ו Verdicchio. האיטלקים יודעים לאכול והם יודעים יין. Trebbiano ו-Verdicchio הם יינות לבנים איטלקים המשתייכים היטב לדגים ולבשר לבן, בעוד קיאנטי הוא יין איטלקי אדום נהדר עבור מנות כבדות יותר, נועזות יותר. אתה יכול לנסות Antinori Badian Passignano קיאנטי Classico Gran Selezione. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.6 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 60 דולר לבקבוק.
Antinori Badia a Passignano Chianti Classico Gran Selezione
Antinori Badia a Passignano Chianti Classico Gran Selezione
בצבע אדום אודם עז, היין מציג ניחוחות הן של פירות והן את התחושות האופייניות של אלון, אשר מתמזגים בהרמוניה ומציעים גם הערות בלסמיות וגרפיט על האף. החיך עשיר, עם טאנינים גמישים ומאוזנים יחד עם הרעננות התוססת האופיינית לסנג ' ובזה. הסיום ואת טעם לוואי הם של התמדה בולטת לחזור על הערות של פירות יער הראשון הרגיש על האף.