קושיקל
מוכן ב9 דק.
מנות1
ציון בריאות4
מטבחיםמקסיקני
סוגי מאכליםקינוח
מגזין

טורטיות קינוחים

טורטיות קינוחים
המתכון קינוח Quesadillas יכול להיות מוכן אם תרצו תוך כ-9 דקות. והוא מתאים להגשה ל 1 מנות סועדים.. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? מתכון טבעוני זה יש 379 קלוריות, 9 גר' של חלבון, ו 14 גרם של שומן למנה. זה מובא לך על ידי Food.com. אם יש לכם אבקת סוכר, סנדוויץ', חמאת בוטניםוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זה עובד טוב כמו מתאבן במחיר סביר. וזה די גרוע. מתכונים דומים: נקניק ברביקיו, בייקון ואננס Quesadillas (AKA Bbq הוואי פיצה Quesadillas), Quesadillas de Pollo (Quesadillas עוף), ו טורטיות אננס Dak Bulgogi Quesadillas (אננס פיקנטי קוריאני BBQ עוף Quesadillas).

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

מקסיקני עובד ממש טוב עם פינו נואר, ריזלינג, רוזה נוצץ. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. כרם פינו נואר של אלכסנה ריבאנה עם דירוג של 4.7 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 42 דולר לבקבוק.
כרם פינו נואר אלכסנה רבאנה
כרם פינו נואר אלכסנה רבאנה
# 17 Vine Spectator Top 100 של 2013את 2010 כרם רבאנה פינו נואר הוא מצג מצוין הן של הבציר והן של אתר הכרם רבאנה.2010 הייתה עונת גידול מאתגרת, אך עם ייצור יין קפדני ומיומן קפדני, התערובת שלנו של שמונה שיבוטי differentPinot noir יצרה אינטנסיבי, מורכב ו balancedwine. ניחוחות בהירים, קדימה של דובדבן שחור, צמחים מיובשיםתווים פלורליים מורמים על ידי דבשה ופריחה אניס. טעמי שרי מסיבלבלאק דקדנטיים ומשתלבים היטב עם תבלינים, קולה וגווני קקאו. המרקם שופע ועשיר, גימור עםטאנינים רכים סביב המספקים מבנה מושלם עבור cellaring.