קושירגיל
מוכן ב45 דק.
מנות1
ציון בריאות100
מגזין

טיפ מהיר: סלמון קפוא לארוחות מהירות

טיפ מהיר: סלמון קפוא לארוחות מהירות
צריך ללא גלוטן, ומנה עיקרית pescatarian? עצה מהירה: סלמון קפוא לארוחות מהירות יכול להיות מתכון סופר לנסות. המתכון הזה מכסה %67 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 1 מנות. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 488 גרם חלבון 155 גרם של שומן, וסך הכל קלוריות 3488. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. אם יש לך פלסטיק quart מקפיא, סלמון ממולא, התפשטות סלמון, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. מתכונים דומים: פסטו קלאסי {וטיפ מהיר על הקפאה לשימוש מאוחר יותר}, סלט תפוז מנדרין + ארוחות מהירות, ו פסטה עוף פהיטה / ארוחות משפחתיות מהירות.

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן

ניתן לזווג סלמון עם שרדונה, פינו נואר וסוביניון בלאן. כדי להחליט על לבן או אדום, אתה צריך לשקול תיבול ורטבים שלך. שרדונה הוא חבר נהדר של חמאה, מנות שמנת, בעוד סוביניון בלאן יכול להשלים עשב או מנות מרוכז הדרים. בעל גוף בהיר, אדום טאנין נמוך כגון פינו נואר הולך נהדר עם סלמון צלוי או בגריל. שרדונה GEN5 עם 4.3 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 9 דולר לבקבוק.
GEN5 שרדונה
GEN5 שרדונה
שרדונה ידידותי מאוד, עם טעמי פירות טרופיים עסיסיים, קמצוץ שמנת וגימור ארוך ובהיר. במשך חמישה דורות המשפחה שלנו חיה ועבדה את אדמתנו בלודי, קליפורניה, תמיד שואפת לעזוב את הארץ במצב טוב יותר עבור הבאדור.