קושיקל
מוכן ב20 דק.
מנות4
ציון בריאות21
מגזין

ירקות בקארי ירוק

ירקות בקארי ירוק
ירקות בקארי ירוק עשויים להיות רק התוספת שאתה מחפש. מנה אחת של מנה זו מכילה בערך 5 גרם חלבון, 26 גרם שומן, ובסך הכל של 343 קלוריות. מתאים ל-4 ומחירו 2 מנות.25 דולר למנה. מתכון זה מכלמתכונים יש 1 אוהדים. אם יש לכם כוסברה, מים, בזיליקום תאילנדי וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן, ללא חלב ופסקטריאן דיאטה. מההכנה לצלחת, המתכון הזה מסתובב 20 דקות. עם כפית ציון 62%, המנה הזו מוצקה. מתכונים דומים: קארי ירוק תאילנדי עם ירקות וטופו, ירקות בגריל עם מרינדת קארי ירוקה, ו ירקות עם חלב קוקוס וקארי ירוק.

יין מומלץ: Gruener Veltliner, ריזלינג, ורוד נוצץ

גרונר וולטלינר, ריזלינג ורוזוז נוצץ הם הבחירות המובילות שלי להודי. היין הטוב ביותר עבור אוכל הודי יהיה תלוי המנה, כמובן, אבל מבחר אלה יכולים להיות מוגשים צוננים ויש לי קצת מתיקות כדי להשלים את החריפות וטעמים מורכבים של מגוון רחב של מאכלים מסורתיים. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא ג ' ולס טיילור גרונר ולטלינר. יש לו 4.2 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה כ -15 דולר.
ז ' ול טיילור גרונר ולטלינר
ז ' ול טיילור גרונר ולטלינר
יין תוסס עם לימון ואפרסקים לבנים עם ציפוי עדין של וניל ועקיצת פלפל לבן עוקצנית. הוא מספק עמוד שדרה יבש נחמד אך הוא מרובד ושמנת עם חומציות רכה וניואנסים אגוזים. הוא בהיר ורענן עם עושר ומרקם רב מהתסיסה הפראית ומספק גימור ארוך והרמוני במיוחד.