קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות10
סוגי מאכליםרטבים
מגזין

כנפי עוף ברוטב בוטנים

כנפי עוף ברוטב בוטנים
כנפי עוף ברוטב בוטנים יכול להיות רק מתאבן אתה מחפש. והוא מתאים להגשה ל 4 מנות סועדים.. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? מתכון ואינו מכיל גלוטן, וחלב יש 669 קלוריות, 47 גר' של חלבון, ו 50 גרם של שומן למנה. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. מתכון זה מ Epicurious יש 5 אוהדים. אם יש לך רוטב דגים אסייתי, פתיתי פלפל, שן שום, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב המלח אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,מתכון איבודי תפוח כקינוח. נסו כנפי עוף תאילנדית פיקנטי עם רוטב Habanero פטל (כנפיים PB & J), כנפי עוף ברוטב בוטנים, ו כנפי עוף ברוטב בוטנים חריף (מתכונים דומים).

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן, ורוד נוצץ, יין מבעבע

כנפי עוף עובדות ממש טוב עם שרדונה, פינו נואר וסוביניון בלאן. בשר לבן מזווג בדרך כלל עם יין לבן כדי לא להכניע את הטעם של הבשר, כך שרדונה ו סוביניון בלאן הם בחירות בטוחות. עוף מוכן עם רוטב עגבניות או בהחלט רוטב יין אדום יכול וצריך להיות מוגש עם אדום כמו פינו נואר. שרדונה Lapis לונה עם 4.7 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 13 דולר לבקבוק.
לאפיס לונה שרדונה
לאפיס לונה שרדונה
גרידה כתומה, אננס בשל, טוסט ווניל על האף. גוף מלא, טרי ותוסס, עם אפרסק לבן שופע וטעמי תפוחים בשלים המובילים לגימור מתובל בחמאה.